2013. február 2., szombat

2. fejezet

Brigi szemszöge*

Másnap reggel elég későn keltem,  mert nem tudtam aludni a tegnap történtek után. Még szerencse, hogy hétvége volt. Amint kikászálódtam az ágyból, felhívtam Nórit. Kíváncsi voltam,  hogy mi van vele. Hívtam, de nem vette fel a telefont. Nagyon ideges lettem. Azonnal elindultam hozzá. Türelmetlenül szedtem a lábaimat. Már majdnem megérkeztem, amikor nekimentem egy ismeretlen alaknak. Elnézést kértem tőle, de nem válaszolt. Az arcát sem láttam, mert a napszemüveg és a kapucni alól ki sem látszott. Kissé gyanús volt, de nem törődtem vele. Tovább siettem.

Nóri szemszöge*

Aludtam amikor anyu kivert az ágyból azzal, hogy itt van Brigi. Fogalmam se volt arról, hogy mit keress itt. Éreztem ,hogy rossz kedve van. 
- Szia! Hát te? Hogy-hogy itt vagy, nem mondtad, hogy jössz.- mondtam neki amint belépett a szobám ajtaján.
- Hívtalak, de nem vetted fel. Tök ideges lettem!
- De, miért hívtál?
- Mert, aggódtam érted!
- De mint látod semmi bajom. Ne aggódj, vigyázok magamra!
- Ígéred?
- Csak ha te is!
- Megbeszéltük!
A délutánt a Take Me Home Turné tanulmányozásával és álmodozással töltöttük. Az őrült ötletek számának nem lehetett határt szabni. Egymás után hagyták el a szánkat a világ leglehetetlenebb ötletei.  Este elmentünk pizzázni. Brigi ment mellettem és egyszer csak egy fura alak nekiment. Kicsit fura volt ahogy reagált. Megállt egy helybe majd utána nézett a fura fickónak.
- Mi a baj?- kérdeztem kissé aggódva
- Ez olyan.........dezsavű érzés....ha érted mire gondolok?
-Nem, nem igazán.- és ebben a pillanatban rettenetes összezavarodtam.
-Amikor mentem hozzád, asszem  ugyanezzel a férfivel ütköztem össze. Elnézést is kértem, de nem válaszolt. Már akkor is nagyon gyanús volt.- mondta Brigi miközben elgondolkodott.
Bementünk a pizzázóba kajáltunk egyet majd hazaindultunk. Aztán rábeszéltem Brigit, hogy aludjon nálam. Nem túl sokáig kellett könyörögnöm. Hajnalig sztorizgattunk és körülbelül 02:30-kor aludtunk el. Tök jó volt. Másnap, miután Brigi hazament, nekiláttam a napi teendőknek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése