2013. február 9., szombat

3. fejezet

Nóri szemszöge*

Egész nap azon kattogott az agyam, hogy vajon ki lehet az a rejtélyes fickó. Nem sokat láttam belőle, de még csak hasonló emberel sem találkoztam a városban. Pedig, már elég régóta itt élek. Este beszéltem Brigivel telefonon. Még csak tippünk sem volt. De, valamiért nem tudtam kiverni a fejemből.

Brigi szemszöge*

Ahogy haza értem neki álltam tanulni a hétfői dogára. Sokat kellett tanulom. Éppen akkor végeztem amikor Nóri hívott. Nagyon zavart volt. Hallottam a hangján.
- Mi a baj? Zavar valami? - muszáj voltam megkérdezni, egyszerűen nem bírtam tovább.
- Á!Semmi különös, csak az a fura fickó jár a fejemben.Fogalmam sincs, hogy ki lehet.-mondta ki végre és én meg nyugodhattam, hogy nincs nagy baj.
- Én sem tudom. Még tippem sincs.
- Az biztos, hogy egy bunkó ember.
- Miből gondolod?-kérdeztem.
- Abból, hogy még elnézést sem kért és amikor bocsánatot kértél nem volt hajlandó válaszolni.
- Az lehet. Vagy csak egyszerűen nem akarta, hogy meghalljuk a hangját.
- Még ekkora hülyeséget életemben nem hallottam!-mondta, majd nagy nevetésben törtünk ki.-Figyelj! Majd megbeszéljük, de most mennem kell.-folytatta.
- Oké!Jó éjszakát!
- Köszi, neked is!
- Szia!
- Szia!-mondta, majd lerakta a telefont.
A beszélgetésünk után bebújtam a jó meleg ágyamba és néztem a TV-t. Az X-Faktor-t néztem. Azonnal a 1D jutott róla eszembe. Éppen a döntő volt. Körülbelül 11 óra fele járhatott az idő mikor vége lett. Nehezen tudtam elaludni.

Másnap arra ébredtem, hogy anyu még itthon van és telefonál. Hallottam amint azt mondja:
- A koncert kezdetére legyen meg minden! Niall hamburgereit se felejtsék el, és Zayn-nek egy hatalmas tükör legyen az öltözőjében!- megfordult majd rám nézett és így szólt-Majd később vissza hívom.Viszlát!
Meredt szemekkel nézett rám. Azt hittem, hogy rosszul hallok. Azt persze tudtam, hogy anya menedzserkedik, de már egy ideje nem volt felkérése. Illetve volt csak azok az emberek magyarok voltak és én nem is tartottam őket igazán híresnek. Most pedig azt hallom, hogy egy Niall nevű srácról beszélt aki szereti a hamburgert, és egy másik, Zayn nevű srácról aki a nagy tükrökért van oda. Elég félreérhetetlennek tartottam a dolgot. Teljesen meg voltam győződve arról, hogy a One Direction-ről beszél.
- Szia anya! Hát te?Hogy-hogy még nem mentél el dolgozni? - kérdeztem kissé félénken.
- Szia! Az új ügyfeleim nagyon rendesek voltak így majd csak délután kell mennem dolgozni.
- Értem, és most kivel beszéltél?
- A koncert szervezőivel.-mondta, miközben mosolygott rám.
- Koncert? Mégis kik az "új ügyfeleid"?-vágtam közbe egy hirtelen kérdéssel.
- Igen, koncertezni fognak a VIVA Comet-en. Az, hogy kik ők......mindegy.-válaszolta határozatlanul.
- Hallottam, hogy az előbb egy Niall és egy Zayn nevű srácról beszéltél. 
- Igen.
- Én csak egy Niall és egy Zayn nevű híres embert ismerek akiknek hamarosan koncertjük lesz. Anya, mond meg őszintén! A One Direction az? 
- Igen. Ők azok. 
- És erről eddig miért nem szóltál nekem? - kérdeztem felháborodottan.
- Úgy gondoltam, hogy majd csak a koncert előtt pár nappal szólok. Ugyanis szereztem két VIP jegyet!
- Micsoda?  Két VIP jegyet? Ez nem lehet igaz!
- Remélem örülsz neki!
- Ez nem kérdés.
El sem tudom mondani, hogy mit éreztem akkor. Egyszerűen hihetetlennek tartottam a dolgot. Nem gondolkoztam tovább rajta. Azonnal fel hívtam Nórit, hogy jöjjön át hozzám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése