2013. február 27., szerda

5. fejezet

Nóri szemszöge*

Másnap reggel az ablakon beszűrődő fényre ébredtem. Ettől azonnal jó kedvem lett. Kiviharzottam a fürdőszobába és rendbe tettem magam. Útközben megbotlottam a küszöbben, és a fürdőszobában majdnem elcsúsztam a nedves padlón. Mindennek ellenére jó kedvem volt.

Brigi szemszöge*

Különösen jól ébredtem. Anya megint itthon volt mikor felébredtem. A konyhában ült és a kávéját kortyolgatta. Napfény játszott az ablak üvegén. Láttam ahogy, a por száll a levegőbe és cikázik a napfényben. Körülbelül egy percig álltam egy helyben és csodáltam. Anya köszönése zökkentett ki a gondolataimból. Felöltöztem és vártam, hogy Nóri felcsöngessen. Együtt szoktunk suliba menni. A nap hátralévő része szörnyen unalmas volt. Csak akkor kezdett érdekessé válni amikor elindultunk haza. Hozzánk mentünk. Főtt, meleg, gőzölgő étel várt minket a konyhaasztalon. Anyu hagyott nekünk egy üzenetet:
,,Jó étvágyat! 2 óra -fél 3 fele jövök!
                                   Szeretlek: anyu "
Leültünk enni aztán megcsináltuk a házit. Nem tudtam koncentrálni, mert Nóri folyton a húzentróger szón röhögött. Én sem bírtam sokáig. Annyiszor kimondta, hogy rájöttem, tényleg vicces ez a szó. Kidőltünk a nevetésről. Az  ágyamon ültünk amikor anya belépett.
- Sziasztok! - mondta, széles vigyorral az arcán.
- Szia! - mondtuk egyszerre.
- Gyertek a nappaliba lécci!
- Oké, mi történt? - kissé félve lépkedtünk a nappali felé, ugyanis akkor szokta ezt mondani amikor bajba kerülünk. És amióta Nórival barátkozom azóta többször előfordult már. De kit érdekel! Őt így szeretjük.
- Semmi különös. Csak szeretnék bemutatni nektek néhány embert.
- Úgy e semmi közük a rendőrséghez? Megígértem anyunak, hogy nem lesz több problémánk a zsarukkal! - mondta Nóri idegesen.
- Nem, nincs. Ne félj! Ők biztosan nem fognak börtönbe vinni.- viccelődött anyu.



Sziasztok! Köszönjük a több mint 100 megtekintést! Tudjuk, hogy ez a rész rövid lett de ezt így terveztük. A következő rész nem sokára megérkezik addig is iratkozz  fel, és kommentelj. :)xx
                                                                                                                                         Brigi&Nóri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése