2013. március 17., vasárnap

6. fejezet

Brigi szemszöge*

Még mielőtt megérkeztek volna azok a "bizonyos vendégek,, anyu tartott egy gyors fejmosást arról, hogy mit lehet és mit nem. Kihangsúlyozta, hogy ne felejtsünk el levegőt venni és hogy egyenletesen próbáljunk meg lélegezni. Nem értettem az egészet. Alig vártam, hogy megjöjjenek a rejtélyes emberek. Akkor vége lehetne anya prédikációjának mert, elég unalmas volt. Láttam, hogy Nóri úgy néz mint, matek órán. Fogalma sem volt arról, hogy mit magyaráz anya, annyira nem érdekelte. Csak ült és nézett. Egy gyors rendrakásra intett minket anyu. Nem csodáltam. Az egész ház úgy nézett ki, mintha egy hurrikán vonult volna végig rajta. Három felé mentünk és én a szobám felé vettem az irányt. Én tudtam legjobban, hogy mi hova való. Anya a konyhát tűzte ki céljául. Ott ő volt otthon. Nóri a folyosót és az előteret kapta. Majd, amikor már mindenki végzett, együtt neki láttunk a nappalinak. Csak a fürdőszoba maradt, de ott nem kellett túl sok mindent csinálni. Így egy fél óra alatt végeztünk. Nem sokkal később már  a nappali kanapéján ücsörögtünk és vártuk, hogy megszólaljon  a kapucsengő. Egy váratlan pillanatban megszólalt a csengő. Mind a hárman odarohantunk és anyu felvette. Ismeretlen férfi hang hallatszott, és még pár másik, de nem értettem, hogy mit mondott. Az ajtó előre ki lett nyitva. A kiskutyám, Májky, kiszaladt a lépcsőházba és várta az érkezőket. Hallottam a lépteiket ahogy, felfelé lépkednek a lépcsőn. Nagy zajjal voltak, afelől semmi kétség. Néha hallottam egy-egy ismerős hangot de, nem tudtam rájönni, hogy hol hallottam már.Egy örökké valóságig tartott míg felértek a 3. emeletre. Egyre tisztábban hallottam a hangjukat és hirtelen eszembe jutott:
- A One Direction!- hangos gondolkozásomnak ezt a részét Nóri is hallotta.
- Mit beszélsz? - és a kezem a szájára helyeztem. Elkezdett morogni a tenyerem alatt de, azonnal elhallgatott amikor meglátta befordulni Harry-t a lépcsőn. A kezem ekkor már nem akadályozta Nórit a beszédben de, nem szólalt meg. Csak Harry-t bámulta, Harry pedig őt. Csak akkor tértek magukhoz amikor már ott állt az összes 1D tag az ajtó előtt. Anya zökkentett ki a kavargó gondolataim zápora közül.
- Hát lányok! Látom már találkoztatok is a vendégeinkkel. Nem szeretnétek beengedni őket?- mert, mi még mindig az ajtóban álltunk.
-  De, de, persze! - mondtam hüledezve.
- Úr Isten! Te jó ég! Persze, hogy beengedjük őket! - szólt Nóri, és láttam, hogy nem nagyon tud mit kezdeni a megbámuljukegymástharryvel helyzettel.
- Sziasztok lányok! - mondta, Harry azzal a cuki, kacér féloldalas mosolyával.
- Helló! - Niall lépett be Harry mögött az ajtón.
- Sziasztok! Nem baj, hogy Kevin-t is magammal hoztam? - mosolygott rám Louis.
- Helló! - mondta Zayn miközben töprengő arccal nézte Nórit.
- Sziasztok! - és végül Liam lépett be az ajtón.

Sajnáljuk, hogy ilyen későn jött az új rész de nem voltunk gép közelben. Meg azt is, hogy ilyen rövid lett, a következő hosszabb lesz megígérjük. De, az új rész/részeket még a héten meghozzuk. Még egyszer sajnáljuk, és ne felejtsetek el komizni és feliratkozni! :) xx
                                                                                                                                   Nóri&Brigi

2 megjegyzés:

  1. Szia! Cserében benne vagy? 2 oldalam van, de mindkettőre kiteszlek,ha te is kiteszed mind a kettőt:)
    http://youaremynewlife.blogspot.hu/
    http://incredibleeworld.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze benne vagyok :)De sajnos nekem csak egy blogom van de arra mindenképpen kirakom mind a kettőt ha úgy jó :D :)

      Törlés