2013. március 20., szerda

7. fejezet

Brigi szemszöge*

Leültünk a nappaliban, és csak anya nem ült le.
- Kértek inni, srácok? - ajánlotta fel.
- Én igen, köszönöm! - és Louis egy hirtelen mozdulattal elindult a konyha felé Kevinnel a kezében.
- Én is megyek!- és Liam is kisurrant az ajtón. Harry, Niall, Zayn, Nóri és én beszélgettünk, Niall feltette Zayn-nek a lehető legkellemetlenebb kérdést:
- Zayn! Mi van veled? Sose vagy ilyen csendbe, főleg nem a rajongók társaságában.- elgondolkozva bámulta Zayn-t.
- Semmi különös, csak...... Nóri! Nem te voltál az aki....
- De, igen én!- vágott közbe Nóri, aki rettenetesen kínosan érezte magát.- És sajnálom! Csak tudod annyira kíváncsi voltam! Többször is láttunk és nagyon érdekelt, hogy ki van a kapucni alatt.Bocsi!- mentegetőzött de, Zayn arcáról már el is tűnt az a komolyvagyokésnemszóloksenkihez arc, és átvette helyét a mosoly és jót nevetett a barátnőmön. Mindenki elkezdett nevetni.- Mi olyan vicces? - háborgott Nóri.
- Á! Semmi....! - és Harry leült mellé, miközben átnyúlt a válla fölött.

Nóri szemszöge*

Láttam, hogy egész délután engem bámult Harry és nem értettem, hogy miért. Többször kimentem és megnéztem magam a tükörbe de, nem találtam semmi bámulni valót magamon. Aztán amikor kiröhögtek és vigasztalóan átkarolt...... maga volt  mennyország! Amikor belenéztem a gyönyörű, zöld szemeibe azt hittem, hogy ott helyben elolvadok. A szívem kétszer olyan gyorsan vert mint, szokott. Éreztem ahogy dübörög a bordámon és alig várja, hogy kitörhessen. Mindig magabiztos és merész vagyok a fiúkkal kapcsolatban. Volt már pár barátom. De, azt inkább hagyjuk! Most mégis úgy éreztem, hogy alul maradtam az elkáprásztatomamásikat versenyben. Csodálatos és kellemetlen volt egyszerre. Ki kellett találnom egy ürügyet, hogy ki tudjak lógni.
- Bocsi, egy pillanat és jövök!
- Hova-hova?- kíváncsiskodott Brigi.
- Csak a telómért megyek.
- Léci ne tedd közzé, hogy itt vagyunk! - aggodalmaskodott Louis.
- Nem, dehogy is! Eszembe se jutott! Csak tudod sose lehet mikor kezd hiányolni anyu. A múltkor sem vettem fel és azonnal a rendőrségen keresett. Nem akarom, hogy megint ott kössön ki.
- Miért, olyan sokat jársz oda? - kíváncsiskodott Liam, széles vigyorral az arcán.
- Hát.... nem tudom. Kérdezd Brigit.- aztán mosolyogva kisasszéztam a nappali ajtaján és Brigi szobája felé indultam. Ott volt a mobilom a gondoltam viszek bizonyítékot is. Azt hittem, hogy sose szabadulok.


Sziasztok:) Meghoztuk a következő fejezetet. Nem tudjuk, hogy mikor de a héten legalább még egy fejezetet hozzunk, de kitudja lehet, hogy többet is. :D Ha tetszik a fejezet/blog akkor iratkozz fel vagy kommentelj.
                                                                                                                                       Nóri&Brigi

2 megjegyzés: