2013. március 29., péntek

10. fejezet

Brigi szemszöge*

Amikor befejeztük a mosogatást visszamentünk a többiekhez. Elég furcsa látvány fogadott minket. Louis és Nóri a szőnyegen ültek egymással szemben. Pipacsvörös volt a fejük, és közben megpróbálták nem elröhögni magukat.
- Ezek meg mit csinálnak?- Szóltam oda a mellettem álló Zayn-nek.
- Azon versenyeznek, hogy melyikük bírja tovább levegő nélkül...- Hitetlenkedve nézte őket.
- A nyertes dönti el, hogy milyen filmet nézünk...- Liam közbevágott, aminek Zayn cseppet sem örült.
- Értem...- Vagyis inkább csak próbáltam úgy tenni, mintha érteném, mert fogalmam sem volt, hogy mi értelme ennek.- Ki melyik filmre szavazott?
- Louis a Die Hard- Drágább, mint az életedre. Nóri pedig...- kezdte Zayn.
- Nóri pedig az Odaátra.- És Liam fejezte be. Láttam rajta, hogy direkt csinálja. Egyszerűen csak Zayn agyára akart menni.
- Óóó. értem.- Az "ó,, betűt elhúztam, mert meglepődtem, hogy van még olyan ember aki szembe száll Nóri akaratával.- Elég! - Muszáj voltam véget vetni a dolognak, mert már majdnem megfulladtak.
- Ezt meg miért csináltad? Már majdnem nyertem!- Csattant fel Lou, és keresztbe fonta a karját a mellkasán.
- Azt csak hiszed!- Előre tudtam, hogy Nóri azonnal vissza fog vágni.
- Legyetek szívesek, ne kezdjetek el veszekedni!- Rájuk szóltam mielőtt Louis vissza szólhatott volna, pedig már láttam, hogy szólásra nyitja a száját.
- Jó, befejeztük!- És jól időzítettem. Louis nem szólt vissza Nórinak, hanem nekem engedelmeskedett. Nem voltam hozzászokva, hogy én dirigáljak egy felnőttnek. De hát... Miért ne? Louis olyan mint egy 8 éves kisfiú.
- Igen anya!- Nóri jóval flegmábban válaszolt. Míg ezt mondta pár oktávval feljebb csúszott a hangja és a szemét az ég felé fordította.
- Kiválaszthatom én a filmet?- Kissé kényelmetlenül éreztem magam, úgyhogy rendes hangnemre váltottam és kölyök kutya szemekkel néztem, vagy legalábbis megpróbáltam.
- Jól van.- Louis szomorú szemekkel pásztázta a földet, még mindig a földön ülve, Nórival szemben.
- Felőlem.- Nóri is a szőnyeget bámulta.
- Persze.- Úgy láttam Niall-nek tetszik az ötlet.
- Nyugodtan.- Zayn akart megszólalni, de mielőtt bármit mondhatott volna Liam közbe vágott.
- Miért ne?- Harry-t sem zavarta.
- Ahogy akarod!- Láttam a szemem sarkából, ahogy Zayn Liam-et nézi miközben beszél. Tehát Liam terve bevált. Sikerült felmérgesítenie Zayn-t, és ezen jót nevetett.
- Jó, akkor...- Mindenki engem nézett, és láttam Nóri szemét is. Ijesztően nézett rám és tudtam, hogy ez mit  is jelent.-Az... Odaátot választom.- Nyögtem ki végre és vártam a reakciókat. Nem kellett sokat várnom. Nóri, a másodperc töredéke alatt, rám ugrott örömében és hátra estünk. A srácok csak nevettek. Még Louis is, aki pár másodperce szomorúan, lehajtott fejjel ücsörgött a szőnyegen.
- Nem akar valaki segítene?- kérdezte a szórakozott barátnőm.
- Kellene egy kis segítség!- Alig tudtam kimondani a szavakat, mert még mindig nevettem.
A fiúk is hirtelen észbe kaptak és rájöttek, hogy segíteni kellene. Harry elképesztő gyorsasággal ott termett Nóri mellett. Ahogy őket néztem észre se vettem, hogy Niall segíteni próbál.
- Köszönöm.- Mondtam és hálásan rámosolyogtam a szőke hercegre, aki segített talpra állnom.
- Kösz!- Mondta Nóri Harry-nek, miközben mélyen a szemébe nézett. Hazza még mindig fogta Nóri karját és úgy tűnt, nem is akarja elengedni. Csend volt. Mindenki Harry válaszát várta.
- Ugyan semmiség, bármikor megtenném!- mondta Harry azzal a kacér féloldalas mosollyal. Láttam, hogy Nóri magabiztosan, mégis vörös fejjel néz vissza rá.
Még mindig fogta a karját.
- Nem nézzük a filmet?- Liam törte meg a csendet.
- De!- És én azonnal válaszoltam, hogy eltereljem a figyelmet. Kicsit hangosabban és lelkesebben mondtam, hogy nagyobb hatást érjek el. Beraktam a filmet a lejátszóba és mire megfordultam mindenki kényelmesen, elhelyezkedve a helyén ült. Hazza ült legszélen és persze Nóri ült mellette. Majd Liam, Louis és végül Zayn, aki a karfán ült. Niall a fotelben ücsörgött. Én is helyet foglaltam a szemközti, üres fotelben.
Az 2. évadot néztük. Az első egy Hollywood-i stúdióban, egy úgy nevezett 9-es stúdióban játszódott, ami el volt átkozva. A második egy csajról szolt. Azt hitték, hogy az exe vérfarkas és ki akarja nyírni, de kiderült, hogy maga a csajszi a vérfarkas. A harmadik egy börtönről szól, aminek az egyik cellájában az őrök agyonütöttek egy rabot, és a szelleme még mindig ott kísért. A negyedik és az ötödik már az évadzáró első fele volt.
    Több részt már nem tudtunk megnézni, mert mindenki bealudt és én is nagyon fáradt voltam. Hajnali kettő körül járhatott. Harry a könyökével támaszkodott a karfán, Nóri pedig a mellkasára borult és Hazza pólójába kapaszkodott. Liam az ellenkező irányba, Lou felé fordult. Zayn, fogalmam sincs, hogy hogyan, a répaharcos ölében feküdt. Niall keresztben feküdt és a fotel karján átlógatta a lábait. Átmentem a vendégszobába és hoztam néhány takarót, majd betakartam őket. Hazzát és Nórit természetesen egy takaróval takartam be. Liam-et és Louis-t is eggyel kellett betakarni különben nem jutott volna mindenkinek. Niall-nek és Zayn-nek egyet-egyet adtam. Az utolsó takarót abba a fotelbe löktem ahol én ültem. Tudtam, hogy úgysem tudnék aludni így hát kimentem a konyhába és csináltam magamnak egy forró teát. Amikor elkészültem vele beleöntöttem a kedvenc bögrémbe. Éppen inni készültem amikor megpillantottam Niall-t az ajtófélfának támaszkodva. Sikerült leönteni magamat ijedtemben.
- Ne haragudj! Meg ijesztettelek?- Mondta bűnbánóan és egy konyharuhával oda sietett hozzám. A kezembe nyomta, ő pedig egy másikkal megpróbálta felitatni a konyhapultról a teát.
- Semmi baj! Hát te?- Nem vártam meg míg válaszol, azonnal folytattam. -Azt hittem alszol.
- Igen, aludtam egy kicsit. Láttam, hogy mindenkit gondosan betakargattál. Csak téged nem láttalak. Gondoltam megkereslek.- Mondta egy cuki mosoly kíséretében és éreztem ahogy az arcom lángba borul. Egy perc néma csönd után úgy éreztem, hogy meg kell törnöm a csendet.
- Értem. Hát... kösz, hogy aggódtál.- Nem jutott eszembe más annyira zavarba voltam.
- És... mit csinálsz?- Mondta, ő sem tudott mit  kezdeni a helyzettel. Bevárt és együtt mentünk a nappali ajtajáig. Magammal vittem a bögrémet és ittam egy kortyot.
- Csináltam egy teát, mert nem tudok aludni.- Ittam még egy kortyot és folytattam.- Te nem kérsz?- Ajánlottam fel.
-Nem, köszönöm!- A szemembe nézett. Sötét volt. Az ablak nem messze volt és a hold fénye megvilágította tökéletes arcát. Nem bírtam betelni a látvánnyal. Ő is engem nézett.- Nézd milyen aranyosak!- Ahogy elfordította a fejét azonnal feltűnt neki a nórihazzavállánpóz. Halkan beszélt és rájuk mutatott.
- Igen, tényleg! Nagyon cukik!- És tényleg, annyira aranyosak voltak... mintha egy filmben lennénk.... mesébe illő látvány volt.
- Fogadok, hogy mihelyst fel fognak kelni nem telik bele egy két óra össze jönnek!- Elgondolkodó pillantást vetett rájuk.- Csak.... tudod..... annyira egyformák. Nem biztos, hogy minden zökkenő mentes lesz.
- Szerintem több lesz mint egy-két óra. Nóri szereti a kihívást és nem adja magát egy-könnyen.- ezt biztosan tudtam- De, talán igazad van és nem megy majd túl könnyen. Nórinak segítségre lesz szüksége és én segítek neki. Ezt már párszor eljátszottam vele.
- Miért? Volt már ilyen helyzetben?-  Úgy éreztem, hogy nem csak azért kérdezi, hogy legyen miről beszélni, hanem tényleg érdekli a dolog. Talán aggódik Harry miatt?
- Hát....Ilyenbe még nem, csak hasonlóba. Minden ketten akaratosak és ebből még baj lehet.- Eltöprengtem. Mi van ha tényleg baja esik Nórinak? Vagy ha Hazza, a nőcsábász, összetöri a szívét? Nem szeretem amikor szomorú.- És Harry?
- Hazza sok lánnyal járt már. Egy igazi nőcsábász. Kicsit aggódom, hogy nem fogja érdekelni semmi... és.... bántja a barátnődet.- Fájdalmas, aggodalmas képet vágott. Éreztem rajta, hogy tényleg aggódik. Ez megijesztett. Hiszen Niall mégis csak jobban ismeri Harry-t. És ha tényleg úgy lesz?
- Niall...- kezdtem félénken. 
- Igen?
- Félek!
- Mitől?
- Hát... izé... hogy Harry...- nem tudtam befejezni.
- Hogy bántja Nórit...- segített befejezni a mondandómat.
- Igen. Mi van ha fordítva lesz?
- Nem értelek.- Értetlenül nézett rám.
- Mi van ha Nóri bántja Hazzát?
- Miért tenne ilyet? - Még mindig nem értette, hogy mire gondolok.
- Hát.... tudod... Nóri sem egy kis angyal. Nem vagyok biztos abban, hogy ő lesz a sértett.
- Ki tudja. Talán igazad van.- Egy pillanatra elgondolkodott.- Majd mi vigyázunk rájuk!- Kacsintott és elmosolyodott. 
- Igazad van! Majd mi vigyázunk rájuk!- Ismételtem és a "mi,, szót kihangsúlyoztam.
- Azt hiszem aludnunk kellene.- ásított egyet.
- Ja, tényleg! Elég későre jár!
- Pontosan fél négy van. Nem soká kelhetünk.- fintorgott.- Jó éjt!
- Neked is!- Lehunytam a szemem, de nem aludtam. Hazza és Nóri járt a fejemben. Abban reménykedtem, hogy nem szalasztják el az alkalmat és vigyáznak egymásra. A gondolat sem tetszett, hogy Nórinak fájjon egy olyan seb amit Harry okozott. Egy olyan ember aki pontosan olyan mint ő és jól meg kellene érteniük egymást. Tudom, hogy Nóri nagyon ki tud borulni. Azt is tudom, hogy milyen kegyetlen tud lenni. Ha ma nem az Odaátot választom akkor... nem is tudom, hogy pontosan hogyan, de... bosszút állt volna rajtam. Annak ellenére, hogy szeret. Harry sincs biztonságban. Bármikor megtörténhet a baj. Annyira egyformák. Mégis veszélyt jelentenek egymásra nézve.
  Megpróbáltam nem ezen aggódni. Aludni akartam. Elfáradtam. Úgy voltam vele, hogy elhamarkodottan és feleslegesen aggódom. Talán nem lesz semmi baj. Talán. Nem lehet tudni. Ez a jövő rejtélye.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése