2013. március 23., szombat

9. fejezet

Nóri szemszöge*

Amikor beléptünk az ajtón meghallottam, hogy Louis beszél:
- Szóval ő a rossz kislány, te meg a jó.- Nevetett és ez inkább hangzott kijelentésnek, mint kérdésnek.
- Pontosan!- Mondta Brigi de, ekkor már Niall mellett üldögélt, aki épp egy hamburgert majszolt.- Beszédesebb, merészebb, rámenősebb és "egy kicsit " egoistább, mint én.- Amikor azt mondta, hogy "egy kicsit" idéző jeleket rajzolt az ujjaival a levegőbe és ezt egy kicsit sértőnek találtam. 
- Pont mint a mi Harry-nk!- Poénkodott Zayn és láttam rajta, hogy a rosszkedv már teljesen lecsengett róla. 
- Ha-hó! Mi is itt vagyunk!- Szóltam rájuk az ajtóban állva, Harry-vel az oldalamon és megfogtam a csuklóját, majd a magasba emelve lóbálni kezdtem.
-Ugye nekünk is jut?- Elengedtem a zöld szemű félisten csuklóját mire ő elkapta az enyémet és bevonszolt. Leültetett maga mellé a kanapéra.
- Ne aggódj! Maradt bőven! De hamburger csak egy volt és azt már nyilvánvalóan Niall felfalta!- Mondta Zayn és ő is úgy tett mintha nem hallotta volna "Ha-hómiisittvagyunk!" kijelentésemet. Mindenki szó nélkül hagyta.
Megkajáltunk, és éppen este 10 óra volt mikor befejeztük.Beszélgettünk és kiderült, hogy ők voltak azok akik majdnem, és persze akaratlanul, elütöttek. Most Zayn mentegetőzött. 

Brigi szemszöge*

Észrevettem, hogy Nóri és Harry árgus szemekkel figyelték egymást egész délután. Mindent tudtam anélkül, hogy beszéltem volna Nórival.Túl jól ismerem. Tudtam, hogy azt hiszi valami zavaró van a külsején és azért bámulja Harry, tudtam, hogy kellemetlenül érzi magát mert, mindig ő fölényeskedik a másik nem fölött. És persze azt is tudtam, hogy nem a telefonjáért ment. Szeretem és mindig észre veszem ha, valami nem úgy van ahogy ő szeretné. Tipikus taktikus. Úgy irányítja az embereket a tudatuk nélkül mint, valami sakk bábukat. Észre sem veszi mikor ezt csinálja. Ma délután pedig másképp történt minden. Szembe találta magát egy ugyan olyan emberrel mint, ő és nem tudott mit kezdeni ezzel a helyzettel.
Amikor megkajáltunk Niall és Én össze szedtünk a tányérokat és bevállaltuk a mosogatást. Anyának el kellet mennie ,sajnos, egy ismerőséhez ezért maradt ránk a piszkos munka. Csak azt nem értettem, hogy miért, ilyen későn ment el. Biztos valami fontos. Én voltam a mosogatós, Niall meg a törölgetős. 
- Észre vetted milyen furán viselkedik Harry?- Kérdezte Niall, meglehetősen váratlanul.
- Én nem ismerem annyira mint te de, Nóri is fura volt ma. Azt is tudom miért, csak rá kell néznem.- Ez lehet, hogy kicsit felvágóra sikerült de, ilyen is kell, nem igaz?
-Én is sejtem, hogy mi lehet Harry-vel.
- Mégpedig?
- Tudod, Harry minden lányt levesz a lábáról, egyetlen mosollyal. És nem csak a lányokkal van így. Mindig tudja mit és kinek mondja. Szinte már irányítja az embereket. Számára olyanok mint, valami bábok.- Azt hittem, hogy ott helyben összeesek, a tányért megállt a kezembe, moccanni sem bírtam.-Valami baj van?-aggodalmaskodott.
- Nem, dehogyis! Csak tudod olyan volt mintha a fejemből olvastad volna, csak én épp Nórira tudnám mondani mindezt.
- És szerinted....?
- Igen. Pontosan. Egymást nem tudják irányítani. Mintha szembe találkoztak volna saját magukkal.- morfondíroztam.
- Így kihívást jelentenek egymásnak.- folytatta Niall mintha tudta volna, hogy mit fogok mondani.- Új kihívást jelentenek egymásnak és már csak azért is belemennek a játékba.
- Ez hihetetlen! Mintha tudnád mire gondolok.-ámuldoztam.
- Egy csónakban evezünk!-nevetett.-Ezért tudom, hogy mit gondolhatsz.
- Te is féltél már attól, hogy egyszer téged fog a bábja ként kezelni?-kíváncsiskodtam. 
- Persze, hogy gondoltam rá, aztán az is eszembe jutott, hogy a barátja vagyok és, hogy velem soha nem tenné meg. 
- Igaz. Ez eddig eszembe se jutott.- Rettenetesen elszégyelltem magam amiért, nem bíztam úgy Nóriban mint, Niall Harry-ben.

1 megjegyzés:

  1. Haha...Nóri tényleg néha szokott a kezével a magasban legyezgetni :))) De amúgy jól megírtátok..:))

    VálaszTörlés