2013. április 19., péntek

13. fejezet

Nóri szemszöge*

A szívem vadul verni kezdett, a vér szinte száguldott az ereimben. Érzetem ahogy a szívem veri a bordáimat és alig várja, hogy kiugorhasson a helyéről. És bármilyen gázul is hangzik.... szédülni kezdetem. Elhúzódott és mosolyogni kezdett.
- Ezt igennek veszem.- láttam rajta, hogy boldog - Gyere! - Leszállt az agyáról  majd nekem is segített lemászni..... de, amit talpra álltam megingott a lábam alatt a talaj. Még mindig szédültem. Éppen készültem elesni amikor Harry karjában találtam magam.- Te jó ég! Minden rendben? - éreztem, hogy tényleg aggódik.
- Persze, persze! Biztos... túl hirtelen álltam fel.- Azt azért mégsem mondhattam, hogy "Beleszédültem a csókodba,, ,nem? Kicsit hülyén hangzott volna.
- Tényleg nincs semmi baj? Jól érzed magad? Ne hívjak orvost? - Úgy látszott, nem győztem meg.
- Nem, dehogy is! Még csak az kéne! - makacskodtam, és talán kicsit hisztisen mondtam.
- Oké. Menjünk, a srácok már biztos várnak ránk! - Átfogta a derekamat és az ajtóhoz mentünk.  Kinyitotta előttem az ajtót. Maga elé vezetett és mindkét tenyerét két oldalról a derekamra helyezte. Mint, amikor az emberek vonatkoznak egy lagziban. Úgy éreztem, Hazza mellett nem eshet bajom.
- Megjöttünk! - kiáltotta amint, belépett mögöttem az ajtón.
- Csak hogy! - Szólt Niall.- Azt mondták, hogy meg kell várni titeket, és csak akkor kezdhetek el enni amikor visszajöttetek.- Mondta durcásan miközben nagyot harapott a sült húsba. Mindenki az asztalnál ült.
- Nem érdekel! - Kiáltott Brigi Liam-re. Egymás mellett ültek, szembe fordulva egymással. Vitatkoztak valamin. Két üres szék várt egymás mellett. Harry oda kormányozott és leültetett.- Nem fizethetsz helyettünk!
- Dehogyisnem! - Liam válasza meglehetősen hangosra sikerült.
- Anyukád a menedzser. Ti vagytok azok akiknek nem kell fizetniük! - Csak most vettem észre, hogy Louis is benne van a vitába.
- Pont ez az! - helyeselt Zayn. Nekem is leesett, hogy miről van szó.
- Nem mintha túl sok kedvem lenne vitatkozni de.... Briginek igaza van.- Vágtam közbe. Nem tetszett, hogy mindenki ellene van.
- Nem érdekel! Nem fizettek és kész! - Csattant fel Hazza és olyan hangos volt, hogy összerezzentem.- Váltsunk témát.
- Harry újra köztünk van! - Poénkodott Lou, szokásához híven.
- El se mentem.- vágott vissza "Mr. Jóképűvagyokéscukigöndörfürtjeimvannak,, uraság.
- Csak 1 órára.- Szólt közbe Niall miközben a szája tele volt kajával.
- Most már  hajlandó vagy eljönni a próbára? - kérdezte Zayn.
- Egy feltétellel.- mondta Hazza.
- Jaj, ne már! Ne küszködj! - Liam-nek nem tetszett Hazza válasza.
- Mi az? - kérdezte Zayn.
- Ha ő velem jöhet akkor megyek.- Az ő-t nagyon kihangsúlyozta. Átkarolta a vállamat és közelebb húzott magához.
- Még szép, hogy jöhet.- Mondta Zayn és közben rám villantotta hófehér mosolyát.
- Brigivel, persze.- Tette hozzá Niall.
- Szerintem....- kezdtem óvatosan.- nekem.... nem kellene ott lennem.
- Mi? Miért nem? Ez hülyeség! Igenis ott kell lennetek! - Harry szeme szinte égetett. Kicsit megijedtem. Még mindig magához ölelt. Hátrébb húzódtam pár centit az ijedségtől. Azonnal kiszúrta. Vissza húzott jó szorosan maga mellé.- Kérlek! - Lejjebb vette a hangerőt és mélyen a szemembe nézett.
- De.... izé.... nem akarok zavarni vagy ilyesmi.- Minden szót lassan mondtam ki és figyeltem a reakciókat.
- Szerintem is csak zavarnánk.- Brigi egyet értett velem. Viszonozta az előbbit énisveledvagyok dolgot.
- Elég! Nincs kifogás! Jöttök és kész! - Meglepett, hogy Niall milyen harcias tud lenni. Brigi másik oldalán ült. Haragos pillantással nézte, és amikor Brigi szólásra nyitotta a száját betapasztotta a kezével.- És nincs vita! - Brigi védelmezően maga elé emelte a kezét. Niall lassan leemelte a kezét a szájáról.
- Akkor ezt megbeszéltük! - Liam megpróbálta csillapítani a kedélyeket.
Fél órával később már mindenki elkészült. Át kellett öltöznöm. A ruhám megszáradt de, már két napja nem voltam otthon és nem öltöztem át. Hazza ruhája is megszáradt. Elindultunk és mielőtt a koncert helyszínére indultunk volna próbálni beugrottunk a szállodába, hogy "Ő.Göndörsége,, átöltözhessen.
Amikor megérkeztünk csak egy hatalmas fekete színpadot láttam. Olyan hatalmas és üres volt minden. Amint beléptünk egy széles vállú, tömzsi férfi közeledett felénk, hatalmas mosollyal az arcán. Hazza a derekamat fogta és a férfi ezt azonnal kiszúrta. Én is szorosan odabújtam Harry-hez. Tudtam, hogy a férfi nem akart bántani, hogy ismeri a srácokat és, hogy a mosoly sem mű, és tényleg örül, hogy láthatja a fiúkat de.... valahogy.... mégis úgy éreztem jobb ha, nem állok hozzá közel. Harry érezte, hogy még közelebb állok hozzá és, hogy szorosabban hozzábújok. Lenézett rám, mivel magasabb nálam,és a fülembe súgta "Ne félj! Nem bánt,, . Kurtán bólintottam és tovább ballagtam. A szemem sarkából láttam, hogy Niall és Brigi arrébb álltak mint, mi és vidáman kacarásztak. Szinte, egy szót se beszéltem Brigivel az elmúlt másfél napban. Mégis tudtam, hogy mi van. És azt is tudtam, hogy ő is tud mindent. Hiszen mégsem vak! Látta, hogy mi történt. Túl jól ismer. De, én is őt. Niall bejön neki. És ő is Niall-nek.
Lou, Liam és Zayn mellettünk jöttek és piszkálták egymást. Lökdösődtek és nevetgéltek. Az a bizonyos tömzsi férfi körülbelül 2m-re megállt előttünk és megvárta, hogy odaérjünk.
- Harry! Vagy mondjam inkább, hogy Rómeó? - A tömzsi férfi rákacsintott Hazzára majd, felém bólintott.
- Maradjunk a Harry-nél.- mondta Hazza.
- Akár hányszor látlak mindig más lánnyal vagy...- Grimaszt vágott az alacsony emberke.
Ettől egy kicsit megrengett a Harry-be vetett bizalmam. Kényelmetlenül éreztem magam. Nem láttam de, éreztem ahogy fancsali képet vágok és, hogy a homlokom ráncba szalad. Reflexből lehajtottam a fejem és a lábamat figyeltem amint, szinkronban mozog a Harry-ével. Hazza simogatni kezdte a derekamat. Erre azonnal felkaptam a fejem. A pillantásom ütközött a Harry-ével. Engem nézett.
- Ez most más.- Engem nézett mégis tudtam, hogy nem nekem szól. Az emberke bölcsen bólintott.
- Te jó ég! Még be sem mutatkoztam! - Az emberke oda lépett hozzám és kezét felém nyújtotta.- Derek vagyok! - megrázta a kezemet - Én vagyok a koncert szervező.- mosolygott rám.
- Sok sikert! - Úgy éreztem, valamivel viszonoznom kell a kedvességét.
- Köszi! - intett majd elindult Brigi és Niall felé.
- Elszomorodtál? - Hazza kérdésére egyáltalán nem számítottam. Oda értünk a színpad elé ahová néhány szék volt kirakva. Megálltunk, a többiektől néhány méter távolságra. Szembe fordult velem és mindkét kezemet megfogta.
- Nem.- értetlenül néztem rá - Miért lennék szomorú?
- Azért amit Derek mondott.
- Hát.... nem hinném, hogy szomorúnak kellene lennem egy ilyen apróság miatt.
- Azt hittem, hogy nem fogsz ennek örülni.
- Nekem is sok barátom volt már. Nem hinném, hogy ezen ki kellene akadnom.
Közelebb lépett és megpuszilta a homlokom. Újra átfogta a derekamat majd elindultunk a többiek felé. Hazza leült az egyik székre és az ölébe ültetett. Hallgattuk Derek eligazítását.
Negyed óra múlva a fiúk fent voltak a színpadon. Nevetgéltek, rohangáltak, elemükben voltak. Nem is csodáltam, hogy otthon érzik magukat. Életük felét a színpadon töltik. A What Makes You Beautiful-t énekelték amikor észrevettem, hogy Hazza engem bámul. Ő jött volna és én elkezdtem kalimpálni meg mutogatni, hogy térjen észhez. De, csak állt ott és nézett, nem mozdult, meg sem szólalt.
- Zene leáll! - Kiáltott Derek a sarokban ülő férfinak aki a zenével foglalkozott.- Harold Edward Styles! Ez meg mi a fenevolt?
- Harry! - Lou állt hozzá a legközelebb. Odalépett hozzá és a vállánál fogva rángatni kezdte.
- Mi? Ja! Ő.... izé.... beautiful.- Szerintem azt se tudta hol van. A színpadszélén ücsörögtünk Brigivel. Felálltam és közelebb léptem a fiúkhoz, hogy hallják amit mondok.
- Mondtam, hogy nem jó ötlet idejönnöm.- Brigi és követte a példámat. Oda jött hozzám és átfogta a vállamat.
- Nem a te hibád.- Súgta Brigi a fülembe, megértően.
- Nem te rontottad el. Ez Harold hibája! - Mondta Zayn. Hazza egy pillanat alatt ott volt mögötte és a tarkójára csapott.- Te szemét, ezt még visszakapod!
Zayn elkezdte kergetni Harry-t a színpadon. Nem tudom,hogy hogyan, Hazza a hátam mögött volt. Megpróbált elbújni Zayn elől és engem használt pajzsnak. Egyik pillanatban még Zayn előttem állt, a másikban pedig elrohant.... és engem vitt a vállán. Mintha egy 5kg-os zsákot cipelt volna. Csak nevettem és azt sem tudtam, hogy hová visz. Elkezdtem Brigi nevét kiabálni.
- Brigi! Segíts! - Majd megfulladtam a nevetéstől és a segélykérésem is elég gyengére sikerült.
- Adod vissza! - Hazza hangját hallottam, körülbelül 4-5 méterről. És láttam is ahogy szalad utánunk. A fejem Zayn háta mögött volt, a lábam pedig elől szállingózott mint, valami győzedelmi zászló.
- Jövök! - Hirtelen meghallottam Brigi hangját és a következő pillanatban láttam ahogy ő is szalad utánunk.
- Soha! - kiáltott Zayn. Valószínűleg Harry-nek szólt.
A következő pillanatban mintha repültem volna. Aztán nem éreztem Zayn vállát a hasam alatt. Két másodperc múlva újra éreztem csakhogy nem ugyan olyan volt mint az előbb. Hogy miért volt más, azt nem tudnám elmondani.
- Gyerünk már! Szaladj! - mondta Zayn.
- Oké, nyugi! Nem fog utolérni! - Megállt bennem az ütő amikor meghallottam Liam hangját. Olyan közeli volt. Szóval át vagyok adva! Liam beszaladt velem a színfalak mögé. Nem tudtam abbahagyni a nevetést. Úgy éreztem magam mintha az óvodában lennék. De, annyira jó volt! Láttam ahogy Hazza és Brigi a megmentésemre sietnek. De, a srácok túlerőben voltak.
- Áruló vagy Liam! Áruló! - Kiáltott Hazza aki sehogy se tudott minket utolérni.
- Nyugi Rómeó! Nem esik baja a te kis Júliádnak! - Liam gonoszan kacagni kezdett.
- Dehogynem! Júlia! - Kiáltott utánam Brigi és ő is nevetni kezdett.
- Vidd! - Mondta Liam.- De, óvatosan! Elég nehéz így szaladni. Vidd az öltözőbe, Zayn már ott vár! Zárjátok be az ajtót! Én feltartóztatom Harold-ot! - Halkan mondta nehogy a mögöttünk szaladó "Harold,, meghallja. Volt egy olyan érzésem, hogy mindent elterveztek. Mindenki benne volt  Júlia,, elrablásában csak Brigi, Hazza és én nem. Talán még Derek is?
- Rómeó! - Hátra felé kiáltottam miközben a kezemet Harry felé nyújtottam.
- Júlia! - szólt utánam Harry de, nem tudott tovább szaladni sem ő, sem Brigi. Liam Hazzát fogta le és állta el az útját. Niall pedig Brigit akadályozta a megmentésemben. Brigit könnyű volt lefegyverezni. Niall elkezdte csikizni.- Liam! Eresz el! - Hazza egyre dühösebb lett.
- Nem! Ezt a harcot mi nyerjük! - Mondta Liam gúnyosan. Mondott még valami mást is de, azt már nem értettem. Vettünk egy éles jobb kanyart és bevágtattunk az öltözőbe.
- Louis! Tegyél le! - még mindig nevettem.
- Máris! - Engedelmeskedett, ugyanis bent voltunk abba a bizonyos öltözőbe. Zayn bezárta mögöttünk az ajtót.- Meg van! - Lou a magasba emelte a kezét.
- Júlia elrablása: pipa! - mondta Zayn egy győzedelmes mosollyal.
- Ez meg mi volt? - kérdeztem és levegő után kapkodtam.
- Kíváncsi  vagyok, hogy most mit csinál Rómeó! - Zayn folytatta a mondókáját. Mintha nem is hallotta volna a kérdésemet.
- Fogalmam sincs! Még ha, Liam-en át is tud jutni, ide nem tud bejönni.

2 megjegyzés:

  1. Hát mi mondjak.Jót nevettem.! :)) Siess a kövivel.!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oké megpróbálok! :)xx ma vagy holnap kint lesz! (remélhetőleg)
      :)

      Törlés