2013. április 20., szombat

14. fejezet

Nóri szemszöge*

A srácok tovább beszélgettek a megmentőimről. Én csak azt reméltem, hogy nem vallanak kudarcot. Leültem a kanapéra amin annyi párna volt, hogy szinte elsüllyedtem köztük. Mindenhol párnák voltak. Az öltöző levegőjét áthatotta a hajlakk émelyítő illata. Egy óra múlva sikerült valamelyest megszoknom. Hatalmas tükrök voltak az ajtóval szembeni falon. Mindegyik fölött lámpa volt. Ablak nem volt. Sehonnan nem szűrődött be fény, nem volt semmi ami természetesnek mondható lett volna. Minden olyan mű volt. Rengeteg smink, parfüm, különféle hajlakkok  sorakozottak a tükör előtti asztalon.
Négy órával később még mindig ott ültünk. Öt óra körül járhatott és kezdtem megéhezni.
- Hé, srácok! - Kezdtem és a két gyönyörű szempár felém fordult.- Kezdek éhes lenni.
- Oké, majd Louis hoz neked valami kaját.- Zayn kedvesen mosolygott és egy pillanatra sem nézett Louis-ra, még véletlenül sem.
- Persze, Zayn szívesen hoz valami harapni valót.- Louis is úgy nézett mint, az előbb Zayn.
- Na mi van? Betojtál? - Mondta Zayn és gúnyosan nézett Lou-ra.
- Nem! Dehogyis! Csak... nem szeretnék összefutni Harold-al.- Mondta Louis.
- Ja, én is ezt mondanám.- Zayn a plafon felé fordította gyönyörű, csillogó, barna szemeit.
- Miért nem mész te? - Kérdezte Louis. Erre én is kíváncsi voltam.
- Az lenne a legegyszerűbb ha, elengednétek.- Jelentettem ki annak ellenére, hogy tudtam, nem fognak kiengedni.
- Nem! Majd Rómeó kiszabadít! - Zayn válaszolt elsőként.
- Nem mehetsz sehová! Akkor inkább hozok neked enni.- Louis elindult az ajtó felé. Durcás volt. Kidugta a fejét az ajtón. Jobbra majd balra nézett. Elindult de, alig lépett hármat elkezdett rohanni. A nyitott ajtón át láttam, hogy Brigi szalad az öltöző felé. Ki akartam szaladni de, Zayn lefogott hátúról. Átkarolt és szorosan tartott. Egyik kezében egy párna is volt. Brigi már az ajtótól 2m-re járhatott. Zayn hozzávágta a párnát, engem pedig felkapott és a kanapéhoz cipelt. Leültetett és felkapott egy rakás párnát. Vissza szaladt az ajtóhoz és elkezdte Brigit ostromolni. Kiabálást hallottam. Nem tudom, hogy ki volt és nem is értettem amit mondott. Egyre közelebbről hallottam, de nem mertem felállni és megnézni.
- Áruló! vagy! - Zayn kiáltozott kifelé az ajtón.
- Nesze ez a tied! - Niall hangját hallottam. Szóval Niall át állt "Rómeó,, és Brigi oldalára? A párnák visszafelé repkedtek.
- Segítség! Louis, Liam! Hol vagytok amikor szükségem van rátok? - Zayn elkezdett hátrálni. Niall belépett és lenyomta Zayn-t. Briginél kötél volt. Kicsit megijesztett amikor láttam ahogy megkötözik Zayn-t.
- Pssszzt! Nóri! - Suttogást hallottam de, nem tudtam honnan jön.- Itt vagyok fent! - Megállt bennem az ütő amikor megláttam Hazzát  a szellőzőből kimászni. Leugrott és már a földön is volt. Odarohant hozzám.- Te jó ég! Nem bántottak? - Aggodalmaskodott  Harry.
- Nem! Egy ujjal sem értek hozzám.- mondtam.
- Hála Istennek! - Megkönnyebbülést láttam az arcán.- Na gyerünk! - Megfogta a csuklómat és kiszaladtunk a folyosóra.
Elszaladtunk a megkötözött Zayn mellett és megsajnáltam. Csak ült ott
a falnak támaszkodva. A keze a háta mögött össze volt kötözve. A biztonság kedvéért a bokáját is összekötözték. Nem hagyhattam szó nélkül. Megálltam.
- Gyere már! - Hazza megpróbált tovább vonszolni de, egy tapodtat sem voltam hajlandó tovább menni.
- Ne csináld már! Csak nézz rá! - mutattam Zayn-re.- Nem hagyhatjuk így itt.
- Igazad van.- Harry a zsebébe nyúlt és egy rádiót húzott elő a zsebéből.- Niall hallasz engem?
- Ja! Mond! - Niall hangja szólt vissza az aprócska fekete dobozból.
- Te és Brigi gyertek Zayn-hez! Felügyelni kell rá! - Harry olyan volt mintha valami parancsnok lett volna.
- Igenis.- hallatszott Niall engedelmes, dörmögő hangja.
- Akár még túsznak is jó lehet.- mondta Hazza.
- Mi? Én nem erre gondoltam. Engedjük el.- Mondtam Harry-nek. Nagyon megsajnáltam Zayn-t.
- Nem lehetsz ilyen! Az előbb még a rabja voltál.
- Tudom, de..... nem megyek sehová addig míg el nem engedjük.- A karomat keresztbe fontam a mellkasomon.
- Jól van. Ha nem jössz viszlek! - Hazza odalépett hozzám és az ölébe vett. Teljesen úgy éreztem magam mint, Hófehérke. A lovagom karjában voltam. Úgy látszik, előszeretettel cipelnek a srácok.
Rohant velem a folyosón. Mintha rongybaba lennék. Mindenki könnyedén a karjába vett és szaladgált velem. Egy szót se szóltak csak felkaptak és vittek. Kiértünk a színpadra. Lerakott és talpra állított.
- Így ni! Most már mehetsz! - Szemben állt velem és a derekamat fogta. Egyik kezével a fülem mögé igazította a hajam.
- Milyen édes! - Liam közeledett felénk.
Hazza elém állt. Két karját védelmezően széttárta és védekező test tartást vett fel. Mint egy ugrásra kész oroszlán.
- Hozzá ne merj érni! - Mondta az én Rómeóm.
- Ne aggódj már! Nem bántjuk! - A másik irányból Louis lépett elő.
- Csak elraboljuk tőled! - Tette hozzá Liam vigyorogva.
- Jaj, srácok! Nem unjátok még? - Derek kezdett unatkozni. A színpad előtti székek egyikén ücsörgött.
- Nekik mond! - válaszolta Hazza.
Louis és Liam egyre közelebb jöttek. Rátámadtak Harry-re. De, ő csak engem védett. Megragadt és a vállára dobott úgy ahogy előtte Zayn, Liam és Louis is. Megjelent Brigi és Niall. Zayn-t hozták akinek, ugyan a bokáját kikötözték, a keze még mindig meg volt kötve. Zayn két oldalán jöttek. Niall Harry segítségére sietett és lefogta Louis-t. Elég furcsán néztünk ki amikor belépett Claire (Brigi anyukája). Fent voltunk a színpadon. Brigi a megkötözött Zayn-re felügyelt, Niall legfogta Lou-t, Liam kergette Harry-t, én pedig "Rómeó,, vállán menekültem. A szervező lustán ücsörgött a színpad előtt.
- Itt meg mégis mi a fene folyik? - Claire iszonyú dühös volt. Majd felrobbant. Mindenki kővé dermedt. Meg sem mertünk  moccanni. Felvágtatott a színpadra. Ekkor már mind egy kupacban álltunk és Brigi Zayn-t próbálta kikötözni.- Magyarázatot követelek! - Szigorú volt. Nem mosolygott mint, általában. Mind egyszerre elkezdtük mondani és mindenki mást mondott. Lényegében mindenki ugyan azt látta csak másképp. Csendre intett bennünket és a hallgatásunk bólintással díjazta.
- Mindent értek.- Hatás szünetet tartott majd folytatta.- Egy szót sem értettem. Magyarázza el valaki. Csak egy valaki! Harry lépett ki a kupacból.
- Az úgy volt, hogy Zayn beszólt én pedig adtam neki egy tockost.- Kezdte Mr. Gyönyör.- Elkezdett kergetni én meg Nóri mögé szaladtam. Ő meg felkapta a vállára majd elrohant vele. Út közben átadta Liam-nek, Liam meg Louis-nak. Behurcolták az öltözőbe és túszul ejtették.
- Túszul ejtették? - ismételte Claire.
- Ahan. Brigi és én akartuk kiszabadítani... és sikerült is.- büszkén mosolygott Hazza.
- Akkor ez most mi volt? -   Claire értetlenül állt a mindenkinekelmentazesze dolog előtt.
- Megint megpróbálták elrabolni tőlem.- Harold oda lépett hozzám, megfogta a derekam és magához húzott.
- Zayn miért van megkötözve? - Tette fel a következő kérdést.
- Le kellett fegyvereznem, anyu.- Szólalt fel Brigi.
- Ahaaan. Nektek teljesen elment az eszetek? Olyanok vagytok mint, az óvodások! Ennyi erővel a sarokba is állíthatnálak titeket.- Claire a fejét csóválta.- Munkára!
Derek is kapott a fejére amiért nem figyelt oda egy csapat " óvodásra ,, és amiért hagyta, hogy a dolgok a feje tetejére álljanak.
Brigi és Én olyanok voltunk mint, a "normális,, Directionerek, ha őket normálisnak lehet nevezni. Tomboltunk és a fiúkkal énekeltük a dalokat. Ugráltunk. A táncokat szinkronba csináltuk a mi "kis,, sztárjainkkal...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése