2013. április 30., kedd

21. fejezet

Brigi szemszöge*

Angela gyorsabban értünk tudott jönni mint hittem. Amilyen gyorsan csak tudtunk, menekültünk. Igen, menekültünk. Ha nem tesszük mi leszünk az új címlap sztori alapanyaga. Ezt nem akartam. Részben magam miatt, részben pedig Daniella miatt. Nem akartam, hogy miattam legyen vége... Vége Liam életének. Sosem bocsájtottam volna meg magamnak.
Leparkoltunk Nóriék udvarán. Berohantunk a házba. Niall és Zayn a konyhában beszélgettek. Louis Nóri papagájaival szórakozott. Rómeó és Júlia pedig, ugyanott ücsörögtek és csókolóztak. Próbáltam nem őket nézni. De muszáj voltam néha-néha odapillantani. Olyan jó volt látni Nóri felhőtlen boldogságát.
Liam és én levegő után kapkodtunk. Még mindig fürdőruhában voltam. Niall nagyon megnézett. Éreztetem ahogy pirulok.
- Mi történt? - Louis tágra nyílt szemmel nézett ránk.
- Egy rajongóval lefényképezkedtem. Megosztotta a képet és az újságírók megjelentek. Mint derült égből villám csapás.- Liam olyan gyorsan elhadarta a sztorit hogy alig értettem valamit.
- Gondolhattad volna! Mindenkinek az az első dolga hogy megosztja a barátaival a nagy élményeket.- magyarázta Niall.
- Jól van na! - Liam felháborodott annak ellenére hogy Niall hangjában egy csepp szemre hányás sem volt.
- Mi ez a cirkusz? - Harry és Nóri lépett ki a szobából. Hazza valószínűleg felháborodott azon hogy megzavartuk őket.
- Semmi...- Liam durcásan bámulta a járó lapot.
- Liam leleplezett minket.- mondta Lou.
- Nem tett semmi rosszat. Csak egy rajongó kérését teljesítette - Niall határozottan Liam mellé állt.
- Ennyi? Mit kell ehhez akkora lármát csapni? - Harry fel volt dúlva. De nem Liam miatt. Az lehetett a baja, hogy nem hagytuk őket nyugodtan enyelegni.
A délután többi részében a netten kutakodtunk. Azt figyeltük hogy mikor jelennek meg a képek az elmegyekastrandraliampayneveldenemmegysimánminden akcióról. Nóri szobájában voltunk. Az ő gépet használtuk a "kutakodáshoz". Megnéztük az összes létező oldalt de nem találtunk semmit.
Nóri és Harry persze megint kettesben voltak. Nem mintha zavart volna vagy ilyesmi. Csak... mintha minket elfelejtettek volna.  Angela szobájában voltak. Besötétletek. Néha Nóri kacaja szűrődött ki az ajtón.
- Vajon mi lehet ott? - Louis huncutan mosolygott.
- Semmi olyan ami ránk tartozna.- Zayn, szerintem, ezzel a hugiciját próbálta megvédeni.
- Hogy-hogy nem félted? - Kérdezte Liam.
- Miért? Kellene? - Zayn hatalmasra nyitotta gyönyörű, csillogó, barna szemeit.
- Ja. Te vagy a "bátyja", nem? - kérdezte Lou miközben az ujjaival idéző jelek rajzolt a levegőbe.
- De, de igen. Az vagyok. És biztos vagyok benne hogy Harry nem tesz benne kárt. Amúgy meg egyszer mindenki elveszti a szüzességét, nem? - Zayn határozottan kimondta amit mindenki gondolt, leesett az állam. Nevetésben törtünk ki.
- Ja.- mondta Niall.
- Végül is.- Liam helyeslően bólogatott.
- Szerintem meg amúgy sem volt szűz.- Louis válaszára mindenki felfigyelt. Őt bámultuk.- Mi van? Egy ilyen szép csaj tuti hogy nem 17 évesen veszti el a szüzességét.- okostojás, gondoltam.
- Most komolyan a szüzességről akartok beszélni? - kérdeztem. Bár én tudtam hogy Nóri az előző kapcsolatában elvesztette a szüzességét, nem akartam megosztani a fiúkkal. Magán ügy. Senkinek semmi köze hozzá. Nem hinném hogy bárkinek is elmondta volna rajtam kívül, meg persze Angela-n kívül.
- Tényleg témát válthatnánk.- szerintem Niall látta rajtam, hogy kényelmetlenül érzem magam. Kimentett egy újabb kényelmetlen helyzetből.
- Hé, srácok! Nézzétek!- Liam még mindig a netten kutakodott.
Azt hittem összesek. A cikk rólam és Liam-ről szolt. A képen csak annyi látszott hogy Liam a csuklómnál fogva húz maga után és menekülünk. Óriási, citromsárga betűkkel ki volt írva: "A 1D HŐS SZERELMESE MEGCSALJA BARÁTNŐJÉT?". Szédülni kezdtem. Homályosodni kezdett a monitor fénye.
- Jól érzed magad? - Niall a derekamat fogta. Megpróbált lábra állítani. De nem járt sikerrel. Inkább leültetett az ágyra.
- Persze,persze.... Danielle!! - kiáltottam.- Liam! Add ide a mobilod! - követelőzni kezdtem - Beszélnem kell vele!
- Parancsolj.- mondta Liam. Látszólag nem esett le neki a dolog.
- Haló? Nem. Én egy barátja vagyok. A nevem Brigi. Figyelj! Nagyon sajnálom! - mondtam. És tiszta szívemből mondtam minden egyes szót. Nem állt szándékomban tönkre tenni egy ilyen csodálatos kapcsolatot.- Még nem láttad? Mindegy... A lényeg hogy az anyukám a fiúk menedzsere. A barátnőm megbetegedett és itt voltunk vele de unatkoztam és megkértem a srácokat hogy jöjjenek velem strandra. De csak Liam jött el és összefutottunk egy rajongóval. Készítettünk egy fotót és a kislány meg közzé tette. Megjelentek az újságírók és megláttak minket. Most mindenki azt hiszi hogy Liam megcsalt téged. Ne haragudj! Az én hibám, én vitetem magam strandra.- Danielle nagyon megértő volt. Elmondta hogy mennyire bízik Liam-ben és hogy nem ez az első ilyen eset. Azt mondta hogy nem én vagyok a hibás. A pletyka olyan mint egy vírus. Nem áll meg. Mindenkihez eljut. Kicsit megkönnyebbültem. Leraktam a telefont és azt láttam hogy Liam nevet rajtam.
- Te tényleg azt hitted hogy megharagszik? - gúnyosan kérdezte. Liam-nek fogalma sem volt arról hogy én mennyire nem vagyok jártas az ilyesmiben.
- Igen. Mégis mit gondoltál? Én nem vagyok olyan rutinos mint ti ebben a dologban. Honnan a fenéből kellett volna tudnom hogy nem haragszik e majd? - nagyon felmérgelt. Még mindig az ágyon ültem. Niall leült mellém,átkarolt és simogatni kezdte a vállamat.
- Nyugi. Nincs baj.- Niall hangja hallatán megnyugodtam. Megnyugtatott.
- Sehonnan. Csak meglepődtem. Azért még nem kell leharapni a fejemet.- Liam-et bántotta ahogy reagáltam. Bűntudatom lett.
-Sajnálom! Csak ez még olyan új nekem.- a szememet lesütöttem.

2 megjegyzés:

  1. Szia! Írtál nálam cserében kapcsolatban! Nem találtam chatet így itt írom meg, hogy benne vagyok :D http://darkangel-you.blogspot.hu/ Kint is vagy :D

    VálaszTörlés
  2. Szia! oké köszi te is kint vagy :)

    VálaszTörlés