2013. május 2., csütörtök

22. fejezet

Brigi szemszöge*

Bűntudatom lett. Nem gondoltam volna hogy ennyire tudatlanok. Váratlanul ért a reakciójuk. Nem tudtam megfelelően reagálni. De szerintem ez minden emberrel előfordul, nem? Úgyhogy nem is marcangoltam tovább magamat.
Velem volt Niall, Liam, Louis és Zayn. Az hogy most Nóri "nem ér rá", mellékes. Hiszen ő is mellettem volt csak most elterelte a figyelmét Harry... Mondjuk ha jobban belegondolok nem nehéz elterelni a figyelmét. Elég figyelmetlen típus.
Niall átölelt, nyugtatgatott, hogy nem szabad így felkapnom a vizet.
- Nyugodj meg! Ez egy mindennapos dolognak számít.- mondta Niall. Liam még mindig a netten kutatott. Louis és Zayn beszélgettek. Nóriékról...
- Hú. Hát ettől tényleg megnyugszom...- kihangsúlyoztam az iróniát amit szándékosan csempésztem a mondandómba.
- Nem lesz semmi baj.- Niall szorosan magához fogott majd elengedett. Felállt és elment...
Szomorúan figyeltem ahogy eltűnik az alakja bár tudtam hogy vissza jön. Utána néztem és láttam ahogy átmegy a konyhán majd befordul és eltűnik. A konyhán át, pont láttam a másik szoba ajtaját. Nóri lépett ki rajta, háttal. Harry arcát két keze közzé fogta és szinte csüngött az ajkain. Lassan eleresztette, a karja gyengén, elernyedve hullott le Hazza arcáról. Hatalmas mosollyal az arcán megfordult, a haja kócos volt. Harry két oldalról átfogta a derekát. Mögötte állt. Boldogok voltak. Imádtam nézni ahogy a legjobb barátnőm a nap minden percében mosolyog...
Beléptek a szobába, Harry lehuppant mellém az ágyra és az ölébe ültette Nórit. Louis kapott az alkalmon és belevágott a közepébe.
- Na? Végeztetek? - Lou arca mindent elárult. Mindent amire gondolt/gondoltunk.
- Fogd be Louis! - Zayn Lou mellett ült. Oldalba bökte.
- K*bbe Tomlinson! - Harry elnevette magát. Természetesen semmi rossz indulat nem volt benne.
- Jól van...- Louis lehajtotta a fejét de semmi sem változott. Még mindig azzal a huncutvagyokésbeszólok arccal nézett maga elé.
Hazza megigazgatta Nóri haját.
- Történt valami amíg nem voltunk itt hogy vigyázzunk rátok? - Nórira rájött egy enyhe nagyazegom filling.
- Liam és én járunk, az újságírók szerint.- Nóri és Harry nagyon meglepődött a válaszomon. Nóri szeme köztem és Liam közt ide oda járt.
- Majd elmagyarázom.- Zayn törte meg a néhány másodpercnyi csendet.
- Okééé...- Harry furcsa grimaszt erőltettet az arcára hogy elrejtse, mennyire nem lát bele a dologba.
Este rendeltünk pár pizzát. Megkajáltunk és végre, úgy ahogy a normális emberek szokták időben lefeküdtünk. Ideje volt próbálni a fiúknak. Másnap korán kellett kelnünk. Nem akartuk hogy meglásson valaki amint elhagyjuk a házat.
Reggel én voltam az első aki felébredt de nem másztam ki az ágyból. Megvártam míg a többiek is felkelnek. Nem kellett sokat várni. Fél óra múlva Niall, Liam és Zayn is felkelt. Beszélgettünk, megpróbáltunk halkan lenni. De nem sikerült. Pát perc múlva Lou és Harry felébredt. Harry mozgolódására pedig Nórinak is kipattant a szeme. Kimásztunk az ágyból vagyis megpróbáltunk. Rómeó és Júlia bosszúja, vagyis annak egy része. Csak Liam-et és Louis-t szívatták meg. Egyenlőre. Egymás mellett aludtak így kézenfekvőnek tartották őket célba venni.
- Édes a bosszú! - Nóri gonosz kacaja hallatszott.
- Ez meg mi? - kérdezte Lou aki nem tudott szabadulni Liam-től.
- Nektek elment az eszetek! - Mondta Liam. Alig tudott beszélni. Alig kapott levegőt a nevetéstől.
Nehezen de nekem is leesett. Bathnam és Superman ruháját végig, a derekuktól egészen a bokájukig, összevarrták.
- Most megszívtátok!- Harry mutogatott rájuk.
- Muszáj ezt?-Niall nem tűnt valami lelkesnek.
- Ne csináld már Bébihambi! - mondta Nóri.- Alap hogy visszavágunk.
- De nyugi! Te nem kapsz belőle! - Harry közelebb lépett "Bébihambihoz" és megértően a vállára rakta a kezét.
Bemásztunk a kocsiba. Igen, bemásztunk. Liam és Louis összevarrtsága mellett nem volt könnyű utazni. Nóri is velünk jött. Nem tetszett de hát mégis mit tehettem volna. Nem mondhattam neki hogy szakadjon le Harry-ről és maradjon itthon. Egyébként sem lett volna szívem ezt mondani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése