2013. május 23., csütörtök

38. fejezet

Brigi szemszöge*

Majd szétvetett az ideg. Részben azért mert a nő, aki előttünk állt egy negyed órán át könyörgött, hogy engedjék be a férjéhez, mire megértette, időpontot kell kérnie. És részben azért, mert el sem tudtam képzelni, hogy mit csinálhatott már megint Nóri. Az is megfordult a fejemben, hogy embert ölt. De aztán eszembe jutott, hogy a rendőr nem gyilkosságról hanem tesisértésről beszélt. Na nem mintha az jobb lenne...
- Jó napot! - köszönt Zayn a pult mögött ülő hosszú, szőke hajú, karcsú nőnek. Nem hagyta, hogy visszaköszönjön csak folytatta.- Behoztak egy tizenéves lány. Nóra Roberts. A rendőrfőnök azt mondta, hogy jöjjünk be hozzá.
- Igen. A 6-ban találják az édesanyjával. A kihallgatásnak épp most lett vége. Nyugodtan bemehetnek.- magyarázta a nő.
Kedves mosolyt ült az arcán. Nyugtató volt. Azt hiszem Zayn-nek is segített ez az aprócska gesztus. Mély levegőt vett. Bólintott és elindult a folyóson. Megkereste a 6-os számú ajtót majd bekopogott. Az ajtó kinyílt és egymás után bementünk rajta. Voltam már a rendőrségen. Persze akkor is Nóri jóvoltából. De még nem voltam bent egyik ilyen furcsa szobában sem. Mindig a folyosón vártam. De most... Nem tetszett amit láttam. Nóri túlságosan otthon érezte magát. A szoba felénél egy üveglap húzódott. Keresztül a helyiségen. A barátnőm higgadt fejjel ült az üveg mögötti asztalnál és a lábát felrakta az asztallapra. Az információs nő nem volt jól informált mert a kihallgatás még mindig tartott. Mindent hallottunk amit mondott, és láttuk is őt. De ő nem látott, és nem is hallott minket. Talán még olyan dolgokat is elmondott amit rendes körülmények között soha nem mondott volna el nekünk.
- Nem tök mindegy, hogy miért? - kérdezte felháborodva a vele szembe álló rendőrfőnöktől.
- Csak magad alatt vágod a fát. Mondj el mindent.- a rendőr nyugodt hangon beszélt.
A srácok, Angela és én árgus szemekkel figyeltük a fejleményeket. A szemem sarkából láttam Harry-t. És nem tetszett amit láttam, nagyon nem. Tisztán kivehető volt, hogy sajnálja Nórit. Hogy megbánta amit tett. Hogy szinte undorodik saját magától. A szívem szakadt meg. Egy napja még Nóri Hazza ölében ült, nevetgéltek, és egy percre sem tudtak elszakadni egymástól.
- Kérdezze Harry-t. Ő közelebbről ismeri a r*bancot.- ne, hogy már, gondoltam. Nóri bosszút állt a csajszin, fogadjunk.- Csak arra kellettem neki, hogy ágyba vigyen. Na, nem mintha nem tudtam volna előre, hogy csak ez kell neki.- ebben a percben Harry közelebb lépett az üveghez. Hitetlenkedve rázta a fejét.
- Ő eltudná mondani, hogy miért tetted amit tettél? - kérdezte a rendőr Nóritól.
- Biztos.- vonta meg Nóri a vállát.
Harry megfordult. Odament ahhoz a rendőrhöz aki velünk volt az üveg másik oldalán. Felemelte az egyik kezét és a mutató ujjával parancsolóan mutogatni kezdett.
- Engedjen be! - parancsolt halkan Morgan-re. A nevét csak azért tudom mert a névtáblájára volt irtva.
- Egy pillanat.- mondta Morgan. A füléhez nyúlt és beszélni kezdett.- Harry be akar menni. Beengedhetem? - kérdezte mire az üveg túloldalán lévő kollégája bólintott. Morgan és Hazza elindultak az ajtó felé. Az ajtó kinyílt. Nóri azonnal felállt és amikor meglátta Harry-t ordítozni kezdett.
- Máskor nem tudta volna megkérdezni? Mi a fenét keress itt? - Nóri Harry-re mutogatott miközben a rendőrhöz beszélt. Morgan megállt Hazza mögött az ajtóba. Mi pedig idegesen figyelni kezdtük az eseményeket. Mindenki megrémült.
- Nóri nyugodj meg! - mondta a rendőr miközben elindult rémült barátnőm felé.
- Még is hogy? Soha többé nem akarom látni! - a szívem kihagyott amint meghallottam ezeket a szavakat.- Tűnj el innen mielőtt olyat teszek amit később nagyon megbánok! - Nóri lejjebb vette a hangerőt. Lassan behátrált a sarokba. Könnyek potyogtak a szeméből, és végigfolytak grimaszba húzódó ráncain. Olyan ideges lettem, hogy odarohantam az ajtóhoz. Morgan háta mögött próbáltam olyan helyet keresni ahol mindent láthatok.
- Eltűnök ha szeretnéd, örökre.- Harry lassan ejtette ezt a néhány szót.
- Ne akarom, hogy örökre eltűnj! Nem tudom, hogy hogy vagyok képes szeretni téged de szeretlek! - Nóri összerogyott. Arcát a tenyerébe temette, és zokogni kezdett.
- De hát most mondtad, hogy tűnjek el. Most mégis mit tegyek? - kérdezte Hazz zavarodottan.
- Nem tudom! Nem tudom! Talán...jobb lenne ha eltűnnél. Neked legalábbis.- lassan kiemelte az arcát a kezei közül és letörölte a könnyeit.
- Nekem? Még is miért lenne jobb? Azt hiszed, hogy csak szívattalak? Mégis, hogy jut olyan az eszedbe, hogy csak a szexre kellettél? - ordított Hazza. Teljesen kikelt magából. Nóri újra ideges lett. Felállt, a kezeit ökölbe szorította.
- Hogy hogy jut eszembe? Talán úgy, hogy lefeküdtem veled és másnap egy másik csajjal láttalak smárolni! De tudjátok mit? Nekem elegem van ebből! - Nóri elindult kifelé.- Eresszetek ki! - félrelökte Harry-t. Majd Morgan-t is elakarta lökni az útjából mire a zsaru lefogta.- Eressz el! - kapálózni kezdett a rendőr karjaiban. Oda férkőztem hozzá és az arcát két kezem közzé fogtam.
- Nóri kérlek! Nyugodj meg! - nyugtatgattam mire abbahagyta a kapálózást.
- Nem fogok megnyugodni ha folyton ezt hajtogatjátok.- mondta Nóri. Kitépte a fejét a kezem közül.
- Eressze el! - ordított Zayn a hátam mögül.- Húgi! Kérlek figyelj rám! - utat engedtem Zayn-nek. Morgan elengedte Nórit de a biztonság kedvéért a kezét összekulcsolta a háta mögött és szorosan tartotta.- Szeret téged. Semmilyen hátsó szándéka nem volt.
- Persze. Csakhogy minden ellene szol.- nyugodtabb hangnemet vett fel Nóri. Hitetlenkedve rázta a fejét.
- Látom Mrs. Roberts magából nem lehet kihúzni semmit. De ezzel a kis incidenssel mindenre fényderűt.- magyarázta a névtelen rendőr.- Őrizetbe vesszük.
- Mi? Azt nem teheti! - Harry volt az első aki tiltakozott.
- Dehogynem. Látogatókat fogadhat. De semmi többet nem tehetek ez ügyben. Óvadék letétele rendelkezésükre áll. Érdemes egy ügyvédet fogadni.- magyarázott "Anonymus".
- Kösz, Chalie.- mondta Nóri flegmán. Ez hihetetlen! Ilyen helyzetekben is képes flegmáskodni.
- Vezesse el! - mondta Charlie, Morgan-nek, mire az elindult a kijárat felé.

4 megjegyzés:

  1. Nah, az igen apukám! :D Tök jó lett! :D Ügyii!! Várom a következő részt! :)

    VálaszTörlés
  2. Én mondjuk a képek alapján a szőkét tudom elképzelni Nórinak a barnát pedig Briginek :D Jaaaa.. és remélem lesz valami Brigi és Niall között :$ :DD xx

    VálaszTörlés
  3. köszi *o* am igazából is én vagyok a szőke és Nóri barna :'D De néha mind ketten úgy viselkedünk mit a szőkék úgyhogy tök mindegy :Dxx

    VálaszTörlés
  4. Értem, az sose baj!:D mi is *néha* szőkék vagyunk pedig amúgy nem is :DD nah látom van 39. rész, olvasom is!!! :D xx

    VálaszTörlés