2013. május 4., szombat

23. fejezet

Brigi szemszöge*

Először a hotelhez mentünk. Liam-nek és Louis-nak szüksége volt egy összevarratlan ruhára. Amikor megérkeztünk egy csapat újságíró várt minket. Átvergődtünk magunkat a tömegen. Még szerencse hogy Paul is ott volt. Nélküle nem mentünk volna semmire. Niall szorosan, védelmezően magához fogott. Jó érzés volt, nem tagadhatom. Harry és Zayn Nóriról próbálták levakarni a fotósokat. És őszintén szólva: Nóri nem tett semmit hogy kikerüljön a kamerák kereszt tüzéből. Élvezte hogy ő van a középpontban. Nem is ő lenne! - gondoltam.
Elvergődtünk a bejáratig. Liam kilépett elénk.
- Csak egyetlen egy interjút adunk! Maga! - mutatott az alacsony barna hajú nőre. Ő állt a legközelebb és kézenfekvő volt őt szólítani.
A tömeg zúgolódni kezdett. De nem törődtünk vele. Bementünk, keresztül a fényben úszó aulán. Hátra néztem, csak egy másodpercre. A fényképezők vakui még mindig villogtak.
- Hé, srácok! Miért nem mentek még el? - kérdeztem. Össze voltam zavarodva. Mi lehet még odakint amiből érdemes címlap sztorit csinálni?
- Cs*ssze meg! - Harry a homlokára csapott.
- Mi van? - kérdeztem.
- Nóri kint maradt! - Hazza elkezdett a bejárat felé rohanni. Követtem a példáját és kibújtam Niall karjaiból. És tényleg! Nóri még mindig ott állt. Mosolygott és pózolt. Legszívesebben nekiálltam volna röhögni. Szerencsére vissza tudta tartani. Harry odament, megkerülte Nórit és elkezdte kitolni a fotósok látó teréből. De nem mozdult. Csak tette magát a kamerának. Odamentem és húzni kezdtem. 
- Nóri gyere már! - mondtam és rángatni kezdtem.
- Imádnak! - teljesen el volt kábulva. Egy pillanatra eszembe jutott hogy mit mondott amikor kisebbek voltunk:

"Híres leszek és sokan fognak fényképezni! Nagy leszek, olyan mint Hamupipőke! Nagy báli ruhám és kopogós cipőm lesz."

Szinte láttam magam előtt ahogy Bogit, a plüsskutyáját ölelgeti. Nem rángattam tovább. Tudtam hogy mindig is erre vágyott. Figyelemre. Már nem húztam, nem szólongattam csak álltam és néztem az arcát. És el kell mondanom: gyönyörű volt. A vaku fénye megvilágította az arcát, ami jobban ragyogott mint egy tiszta éjszakán a telihold. Eljött a te időd! Otthon vagy! - gondoltam. Ez az egész körülbelül fél perc alatt játszódott le bennem. Arra lettem figyelmes hogy Harry Nóri arcához hajol és beszél hozzá.
- Kérlek szépen, manó! Indulj el! Bajod eshet! - Harry lágy hangon könyörgött. Olyan édes volt...
- Jól van.- Nóri Harry szemébe nézett, azt hittem megcsókolja.
Erről a pillanatról biztos készült 150 fotó. A kamerák vakui kétszer olyan gyorsan villogtak. Vissza mentünk és amint beléptünk az ajtón Harry belekezdett a hegyi beszédbe.
- Ne csinálj ilyet még egyszer! Ezek mindent tönkre tesznek! Nem állhatsz csak úgy ki eléjük. Te még olyan vagy nekik mint....a friss hús. Megigértem, hogy megvédelek tőlük de ha nem hagyod, hogy vigyázzak rád, nem tudok.- eleinte hangosan és mérgesen beszélt, de ahogy a végére ért....el lágyult.
- Igen is apu! - mondta Nóri flegmán. Úgy mondta ahogy nekem szokta. Kívülről tényleg vicces volt.
- Majd megbeszéljük.- mondta Harry.
Odaértünk a ránk várakozó kisebb csoporthoz. Harry befejezte mert nem akarta hogy az újságíró is beavatott legyen. De a nő nem figyelt ránk. Csak Liam-en és Louis-on nevetett. De azért hátra nézett.
- Úgy látom nincs ellenedre a hírnév.- mondta Nórinak.- A nevem Jessica. Nem folyathatnánk egy nyugodtabb helyen? - kérdezte udvariasan.
Elindultunk a lift felé. Kiszálltunk és végigmentünk a szőnyeggel borított folyosón, egészen a fiúk szobájáig.
-Kezdhetjük? - kérdezte  Jessica.
- Persze.- mondta Liam.
- Az első kérdés: Miért titokban érkeztetek? - tette fel az első kérdést.
- Mert így sokkal egyszerűbb volt.- mondta Niall.
A kanapén ültek, a nővel szemben. Én Jess mögött, az ajtóban álltam. Nóri a kanapé karfáján ült, Harry mellett. Hazza a kezét fogta és ez szemet szúrt Jess-nek is.
- És ti? -Jessica Nóri keze felé mutatott.
- Erről nem szeretnék nyilatkozni.- mondta Hazza gépiesen.
- És...- Jessica folytatni akarta de Liam felugrott és a szavába vágott.
- 5 perc szünet!- mondta Liam. Ekkora már megszabadult Lou-tól és könnyedén rohangált ide-oda. Felém szaladt.
- De még csak most kezdtük el! - Jess Liam után kiáltott.
- Beszélnem kell veled! - Liam kitolt az ajtón. Kint voltunk a folyosón.
- El kell mondanom valamit.- kezdte óvatosan.
- Mond.
- Oké....hát az van, hogy...
- Mondjad már!
- Jó,jó. Nyugi. Ömmm... Niall-nek barátnője van.- a szívem megállt, nem dobogott csak lustán verdesett a bordáim között. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése