2013. május 10., péntek

26. fejezet

Nóri szemszöge*

Nem tettem semmit. Nem ellenálltam. Na, persze nem mintha tudtam volna. Akár milyen erős vagyok egy fiút nem tudok lenyomni. Persze az is sikerült már párszor. De ahhoz szükség van hajlamra, hogy leüssem, ami persze Hazza esetében nem volt. És azok sokkal puhányabbak voltak. Így hát, az erő viszonyokat felmérve, hagytam had vagánykodjon, had fitogtassa az erejét és nem tettem semmit. Passzív ellenállást folytattam, míg ki nem fáradt.És amikor nem volt benne több szusz, egy mozdulattal letepertem. A szemem sarkából láttam egy férfit, kamerával a kezében.
- Azt hiszem vendégünk van.- az ismeretlen férfi felé biccentettem.
- Nem izgat.- mondta Hazza. A hasán ültem.
- Ugye tudod, hogy én győztem?! - kérdeztem.
- Harry! Ne csináld már! Lenyom egy lány? - kérdezte Lou és felénk rohant. A többiek is kijöttek, Niall kivételével.
- Nem tudod mire képes! -  szabadkozott Hazza.
- Kicsi a rakás! - Lou ránk ugrott.
- Jövök! - Liam is a kupacban volt.
- Nem fogok kimaradni a Nóritkilapitjuk játékból! - Brigi nekifutásból nekiugrott a kupacnak.
- Srácok, megfulladok! - kiáltottam - Kilapítjátok Harry-t!
- Nem lesz semmi baja! - mondta Brigi.
- És ha már a győzteseknél tartunk: nyertem! - Kiáltotta Zayn és felült a kupac tetejére. A karját a magasba emelte.
Szükségünk volt egy fél órára mire összeszedtük magunkat. 8 óra körül lehetett. Felmentünk. Bementem Brigi szobájába. Niall ott ücsörgött az ágyon, törökülésben, takaróba bugyolálva.
- Niall, minden oké? - kérdeztem. Leültem mellé az ágyra és megsimogattam a vállát.
- Nem tudom.- mondta.
- Akkor ki tudja? - nagyon furán nézett ki.
- Miért jöttél?
- Itt hagytam a karláncomat. De veled mi történt? Úgy nézel ki mint egy csöves. Niall, te züllött vagy! - megdöbbentett a felismerés, hogy Niall másnapos.
- És? Nem érdemlek mást.
- Te miről beszélsz? Teljesen elment az eszed?
- De nem szóltam Briginek és most haragszik rám.- mondta miközben lehajtotta a fejét.
- Mit nem mondtál el neki? - le voltam maradva egy kalendáriummal. Harry mellett nem nagyon tudtam másra figyelni.
- Azt, hogy barátnőm van.- megállt bennem az ütő.
- Miért nem mondtad el? Biztos megértette volna. És abban is biztos vagyok, hogy nem haragszik.- próbáltam nyugodt és kiegyensúlyzott maradni, miközben majd felrobbantam.
- Miből gondolod?
- Amióta az eszemet tudom, barátnők vagyunk. Ismerem. Nem egy harag tartó típus. Az előbb "Kicsi a rakást" játszott odalent. Gyere. Szedd össze magad és reggelizzünk.- felálltam, elvettem a karláncomat és kimentem.
Biztos tetszett neki a reggeli szó, mert 2 perc múlva kint ült velünk a konyhába. Brigi csinálta a kaját, Liam segítségével. Zayn, Harry és én beszélgettünk. Niall csak csendben ült és néha néha beszállt Liam és Brigi beszélgetésébe. Louis elment kezet mosni mert odalent talált valami ragacsos, vöröses sárga trutyit amibe feltétlen bele kellett nyúlnia. Nagy, öblös léptekkel közeledett. Én ültem legszélén és beleült az ölembe.
- Anyuci! Mi a mai program? - mondta Lou és pár oktávval feljebb csúszott a hangja.
- Hát, kicsim.... Most reggelizünk aztán....passz.
- Aztán irány a sport aréna. Próbálni kell...- mondta Zayn fancsali képpel.
- De már csak 5 nap! - mondta Brigi és lejtett egy idétlen táncot.
- Már csak 5 nap, már csak 5 nap! - mondtam és kalimpálni kezdtem a karommal. Nem volt lehetőségem egy idétlen "Brigi fajta" táncot előadni mert Louis nem volt hajlandó kiszállni az ölemből.
- Mi olyan jó ebben? - kérdezte Hazza.
- Hogy mi olyan jó? Te nem érted? Találkozni fogunk a One Direction-nel! - magyaráztam.
- De hát már egy hete nem csinálunk semmi mást csak együtt mászkálunk.- mondta Liam.
- De ez nem olyan. Ti nem tudjátok mit jelent ez egy Directionernek.- mondta Brigi.
- Fogalmatok sincs! - Brigi mellett foglaltam álláspontot.
- Oh, ez olyan aranyos volt, anyu! - mondta Lou. És mivel jóval magasabb volt nálam főleg, hogy az ölemben ült, megölelte a fejemet. Szorosan a hasához fogta.
- Lou! Lou! Nem...kapok ...levegőt! - nyöszörögtem.
- Ja, bocs.- mondta és elengedett. Megsimogatta a hajamat.
- BooBear, nem akarsz leszállni? Agyonnyomod a nagy seggeddel hugicát! - szolt rá Zayn.
- Nem száll ki.- ellenkeztem.
- A hugica szembeszáll a bátyussal.- állapította meg Liam.
- Ez érdekes lesz.-mondta Niall. Már sokkal jobb színben volt.
- Nem, nem lesz ezen semmi érdekes, mert nem vitatkozik.- mondtam.
- De, de vitatkozik.- mondta Zayn.
- Most minek akarsz összeveszni velem? - kérdeztem felháborodva. Ez is a taktika része volt.
- Nem akarok összeveszni veled.- mondta Zayn.
- Pedig pont azt csinálod.
- Nem vitatkoznék ha Louis leszállna.
- De igen. Vitatkoznál. Nem akarod hogy jóba legyünk.
- Ne fárassz már.
- Ne vitatkozz már.
- Nem vitatkoznék ha Lou leszállna.
- Nem vitatkoznál ha nem akarnál összeveszni velem.
- De én nem akarok összeveszni veled! - azt hiszem kezdtem felidegesíteni.
- Te nem is szeretsz! - mondtam.
- De igen! Nóri fejezd be! - Zayn nem bírta tovább.
- Mit? Te vitatkozol! - fenyegetőztem.
- Jó, tudod mit? Befejeztem! - Zayn feladta.
- Én mondtam, hogy nem fog velem vitatkozni.- muszáj volt felvágnom egy kicsit.
- Agyafúrt.- mondta Liam.
- Ravasz.- mondta Niall.
- Az én anyukám.- mondta büszkén Louis.
- Elképesztő.- és végül Harry.
- Nem tudom, hogy hogy csináltad.- Zayn nem tette túl magát egykönnyen a vereségen.
- Szerintem csak egyszerűen gonosz.- mondta Brigi.
- Nem tudom, hogy mi olyan érdekes de hagyjuk.-mondtam.
Egy óra múlva a kocsiban ültünk. Louis vezetett. Úton voltunk az aréna felé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése