2013. május 22., szerda

37. fejezet

Brigi szemszöge*

A kezemet babráltam. Gondolkoztam. Vajon mit mondjak? Elmondjam egyáltalán? És egyáltalán miért én gondolkozok ezen? Elvégre Harry cseszett el mindent. Neki kell elmondania. Az ő felelőssége.
- Harry! - utasítottam. Becsukta az ajtót majd nekikezdett.
- Fogalmam sincs, hogy hogy került oda, de egy rajongó a színfalak mögött odajött hozzám és kért egy aláírást. Elővett egy posztert. Amikor írtam, egyszer csak lesmárolt. Nóri meg pont látta, hogy csókolózunk.- magyarázta az az ember aki a legsárosabb volt a dologban. Legszívesebben felálltam és leütöttem volna.
- Neked teljesen elment az eszed?!- ordította Liam.
- Hogy jut eszedbe egy fannal smárolni! - soha nem láttam még Niall-t ennyire ingerültnek.
- Ugye tudod, hogy teljesen beléd van zúgva? - kérdezte Zayn. De Hazza nem válaszolt csak lehajtotta a szemét. Majd amikor felnézett a szeme tele volt könnyekkel.
- Nyugi haver! Megoldjuk! - Louis a többiekre nézett. Bólintottak és odamentek Harry-hez. Átölelték.
- Keressük meg.- javasoltam. A fiuk lassan elengedték egymást és felém fordultak.
- Azt meg mégis, hogy gondoltad? - Niall felvonta egyik szemöldökét.
- Nem mehetett messzire. Itt kell lennie valahol.- magyaráztam miközben lassan felálltam.
- Indulás! - Zayn azonnal el akart indulni.
- Ja. És merre? - kérdezte Louis.
- Megnézem az öltözőket. Brigi te menj a lány WC-be. Zayn te a folyósokat nézd át. Louis te nézd meg hátul. Ti pedig a nézőteret vizsgáljátok át.- magyarázta Harry. Senki sem szolt egy árva szót sem. Csak elindult mindenki a számára kijelölt terület felé.
Három óra múlva újra az öltözőben gubbasztottunk.
- Nincs sehol! Elegem van! - ordítoztam.
- Nyugodj meg.- mondta Niall.
- Mégis hogy? Meg is hallhat. Csak abban reménykedem, hogy nem a hullaházban találunk rá.- lejjebb vettem a hangerőt. Niall eddig is mellettem állt, de most még közelebb lépett és a fejemet a mellkasára fektette.
- Megtaláljuk! Ne aggódj.- nyugtatgatott a kis szőkeség.
- Nagyszerű! Ki az aki hajnali egykor telefonál? - mérgelődtem. Részben azért mert így elkellet engednem Niall-t. És részben azért mert a lehető legrosszabbkor telefonálnak. Egy ismeretlen szám volt.- Haló! Igen én vagyok.- mondtam majd figyelmesen hallgattam a rendőr szavait.
 - Értem. Azonnal indulunk. Viszlát! - leraktam a telefont a merev arccal a srácok felé fordultam.- Megtaláltam. A rendőrségen van.
- Mi van? - kérdezte Liam.
- Miért nem ott kerestük! - Louis a homlokára csapott.
- Miért van ott? - kérdezte Harry üres hangon.
- Rongálás és súlyos testi sértés. Azt mondta a rendőr, hogy mindent bevallott. Kivéve az okát. Azt is mondta, hogy menyünk be és ott mindent elmond.- magyaráztam.
- Akkor miért vagyunk még itt? - Zayn kiviharzott az ajtón.
Szóltam anyunak a távozásunkról. Fél óra múlva a információs pult előtt álltunk.

3 megjegyzés: