2013. május 18., szombat

34. fejezet

Brigi szemszöge*
Először fel sem fogtam amit mondott. Csak néztem ki a fejemből és megpróbáltam megemészteni a információkat. De amint észbe kaptam... Az agyam gyorsabban működött mint valaha. Nagyszerű! - gondoltam. Nóri megint megcsinálta a hülyeséget. Azok alapján amit Niall mondott, kábult állapotában, nem lehettem biztos abban, hogy Harry Nórival marad.
- Mondj már! - nyüsztetett Nóri. Kétségbe esett arccal nézett rám.
- Mégis mit mondjak? - fogalmam sem volt, hogy mi lenne a megfelelő válasz.
- Amit gondolsz.
- Amit gondolok... Szerintem... Fogalmam sincs, hogy mit mondjak. Te mit mondanál ha én le feküdnék Niall-el?
- Hát... Nem is tudom. Talán azt, hogy jól tetted.
- És ha én mondanám, hogy jól tetted?
- Akkor nem értettem volna egyet veled.- mondta és egy pillanatra lehajtotta a fejét. Majd amikor felnézett, szeme összeszűkült, és kiült az arcára az a tény, hogy gondolkodik.
- Na ugye! - én is elgondolkodtam.- De miért nem értettél volna egyet?
- Mert szerintem húzhattam volna még az időt.
- Mi van? - utáltam amikor nem értettem a "relytéjeles" beszédét. Általában fél szavakból és rá jöttem mit akar mondani, de nem mindig. Például most.
- Hát...izé... Ő sokkal jobb mint én. Most, hogy megkapta amit akar biztos nem fogok neki kellenni tovább.- legszívesebben orrba vágtam volna. De csak azért mert amit mondott teljesen megegyezett az én elképzelésemmel, és azt kívántam bár ne ezt gondolnám. Bárcsak ne lenne okom ezt gondolni.
- Neked teljesen el ment az eszed.- megpróbáltam leplezni az egyetértésemet.
- Nem vagy jó színész.- mondta színtelen hangom.
- A fenébe.- ezt inkább csak magamnak mondtam.
Megvonta a vállát majd távozott. Elindult kifelé. Nem mentem utána azonnal. Nem tudtam mit tegyek. Talán most jön az a rész mikor Niall és én megvédjük őket? Nem gondolkoztam ezen túl sokat. Megvártam míg a srácok szünetet tartanak. Lejöttek a szímpadról. Beszélgettek amikor megfogtam Niall csuklóját és elrángattam onnan.
- Niall, nagy baj van... Azt hiszem.- kezdem óvatosan és határozatlanul.
- Mi történt? - kérdezte.
- Nóri és Harry...lefeküdtek. Attól tartok, hogy Harry ezek után nem foglalkozik majd Nórival és dobni fogja.- magyaráztam. Halkan beszéltem nehogy valaki meghallja.
- Miből gondolod, hogy szakítani fog vele?
- Te mondtad, hogy Harry eredeti terve az volt, hogy ágyba viszi.
- Én? Mikor? - tehát nem emlékszik rá, gondoltam magamban.
- Amikor berúgtál.- néhány másodpercnyi csend telepedett körénk.
- Mit akarsz csinálni? - hitetlenkedve rázta a fejét.
- Azt még nem tudom. De neked meg mi bajod van? Megígérted, hogy ha szükségem lesz rád mellettem leszel.- magyaráztam szemrehányóan. Egyszerűen előtört belőlem.
- És melletted is vagyok. Csak nem tudok mit kezdni a helyzettel.- átölelt.
- Én se. Ezért szóltam neked. Teljesen be vagyok parázva.- mondtam és a mellkasába temettem az arcomat.
- Mi a baj? - Harry hangja hallatszott.
- Se-semmi.- dadogtam. Nem tudtam mit tegyek.
- Hol van Nóri? - kérdezte Hazza és körbenézett.
- Kiment. De hagyd, majd én utána megyek.- mondtam és elindultam.
- Nem kell. Majd én érte megyek.- Harry utánam lépett és a vállamnál fogva megállított.
- Harry, gyere. Dolgoznunk kell.- Niall "levakarta" rólam Hazza-t.
- Itt meg mi a fene folyik? - Harry elindult visszafelé. Mondott neki valamit Niall de azt már nem értettem.

Sziasztok :) Bocsássatok meg nekünk, hogy ilyen sokál jött az új rész de voltunk gép közelbe, de kár pótlásul hozztunk KÉT új részt ( 33 ; 34 ). Szóval még egyszer ne haragudjatok :)xx
Ui: komizz, iratkozz fel, pipálj ;) és jó olvasást :)xx
                                                                                                                                             Brigi&Nóri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése