2013. május 26., vasárnap

43. fejezet

Nóri szemszöge*

Érdeklődve figyeltem az arcát. Meg sem rezzent. A kezét figyelte. Kezdtem azt hinni észre sem vette, hogy én is jelen vagyok. De aztán megszólalt.
- Figyu, csajszi! Látom, hogy nagyon ki vagy bukva. Ha így folytatod nem marad belőled semmi. Ki kell engedned a fáradt gőzt. Nekem mindent elmondhatsz. Nem árulok el semmit senkinek. És ha csak mondod, és csak mondod de nem magyarázod el, hogy kiről van szó, úgysem fogom tudni hitelesen elpletykálni.- az elején egy percre se nézet rám. De a vége fele lágy pillantásokat intézett meglepődött arcom felé.
- Nem is tudom.- sóhajtottam.- Talán igazad van. Most, hogy idebent vagyok, nem tudom elmondani senkinek. Nincs itt a barátnőm és nincs ki vállán sírni.
Elmondtam Loren-nek mindent. Jól esett, hogy valaki meghallgat. Mindvégig figyelmesen üldögélt velem szemben. Néha kérdezett. Olyanokat mint "Tegnap?" vagy "Ez most komoly?". És néha egy egy kommentet is fűzött hozzá, mint például  "S*ggfej!", "R*banc!", "Jól tetted!". Az utóbbiakon jót nevettem. Ugyanazokat mondta amiket gondoltam. Habár a Harry-re tett megjegyzései egyáltalán nem tetszettek.
- Waoh! - mondta a történet végeztével.- Nem semmi. Ebből látszik, hogy milyen erős is vagy valójában.
- Nem, nem hinném, hogy túl erős vagyok. Léptem nyomon elsírom magam. Tök gáz, hogy ilyen gyengének látnak.
- Nagyon tévedsz. Biztos vagyok benne, hogy Brigi minden egyes alkalommal, amikor rád néz csodálattal nézi ahogy mindenen átküzdöd magad.
- Szerinted mit kellene most csinálnom?
- Ahogy elnézem, nagyon fontos neked ez a srác. Ezen a héten megkaptad az élettől a nagy lehetőséget. Ne szalaszd el!
- Te véletlenül nem pszichológus voltál előző életedben? - kérdeztem. Elgondolkoztatott az amit mondott és az ahogyan mondta. Hatott rám.
- Nem. De azt hiszem megértem már egy két dolgot.- elég idős volt ahhoz, hogy tanácsot adjon, csak azt nem tudtam, hogy én elég idős vagyok-e ahhoz, hogy jól döntsek.
- Nagyon meggyőző vagy. Azt hiszem megfogadom a tanácsodat. De mielőtt ezt teszem, el kell még mondanom valamit.
- Jól teszed ha mindent elmondasz, mert ha nem tudok valamiről ami esetleg megváltoztatja a véleményemet, akkor hülyeséget is mondhatok.- magyarázta.
- Hát....Most egy másik hotelban van. Tegnap amikor behoztak átköltözött. Hagyott egy levelet mielőtt elment oda. Azt írta benne, hogy ha nem tud kitalálni valami mást akkor 2 nap múlva, vagyis holnap visszamegy Londonba. És.... Ezt adta Brigi.- a zsebembe nyúltam és előhúztam az aprócska, agyongyötört papír fecnit. Elolvasta majd óvatosan a tenyerem közepére rakta. Úgy éreztem, mintha ólomból lenne, olyan súllyal zuhant a zsebem mélyére. Megmerevedett a tekintete. Az ágyamat borító, szürke takarót figyelte. Elgondolkozott. Csak percek múlva szólalt meg újra.
- Ez nem változtatott véleményemen, csak megerősítette. Te csak annyit láttál, hogy csókolóznak. Sem az előzményeket sem a teljes szituációt nem láttad. Beszélned kell vele. Csak abban bízhatsz amit Ő mond.- a szemét lassan rám emelte. Az arca mindvégig kifejezéstelen maradt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése