2013. május 18., szombat

33. fejezet

Brigi szemszöge*

Unatkoztunk, és kitaláltam, hogy XBox-ozzunk. A Just Dance 4-gyel játszottunk. Imádom azt a játékot. A What Makes You Beautiful-t szinte már kívülről tudom. Elsőnek Louis és Zayn táncolt. Egyszerre 4 játékos játszhat de jobbnak láttuk párba állni. Hely szűkén voltunk. Amikor Louis és Zayn végzett, Harry és Liam következett. Anya már végzett a mosogatással, így tudott velünk játszani. Így pont párosan voltunk. Anyu és Niall nagyon jók voltak. Anya 200 ponttal körözte le Niall-t. Utolsóként "Mrs.Túlbúzgo" és én táncoltunk. Ha bár be kell vallanom, most én voltam a hiperaktívabb kettőnk közül. A Beauty & Beat-et táncoltuk. Nóri imádja Justin-t. Az életét adná egyetlen találkozásért. Nagyon boldog volt amikor ezt táncoltuk. Megvolt az oka arra, hogy boldog legyen. Egy szobában voltunk a One Direction-nel, együtt járt Harry Styles-sel, és a kedvence zenéjére táncoltunk. Már jó néhányszor eltáncoltuk, rutinosan lépkedtünk.
- Nagyon megy ez nektek, úgy látom.- mondta Liam.
- Eddig csak 100-szor táncoltuk el.- legyintettem mosolyogva.
- Úgy látom Harry-nek is tetszik.- mondta anyu.
- Biztos, azért mert sok benne a fenék rázós rész.- Zayn Hazza mellett ült a kanapén, és megveregette a vállát.
- Még jó hogy! - kiáltotta Harry és az öklével beleütött Zayn vállába. Csak egy pajkos zsibbasztó volt.
- Nyertem! - kiáltott Nóri.
- De csak 18 ponttal! - játszottam az "ünnep rontót".
- Az mindegy! - legyintett nevetve Nóri.- Na? Jön velem valaki még egyet?
- Én biztos nem.- lehuppantam Zayn mellé. Fárasztó egy játék, annyi szent.
- Kössz, nem.- Zayn védekezően maga elé emelte a kezét.
- Asszem, én is kihagyom.- Liam-et egy menet is lefárasztotta.
- Megyek iszok valamit.- Louis gyorsan kitalált egy ürügyet a távozásra.
- Én meg megyek és kiszolgálom a vendéget.- anyu is kapott az alkalmon.
- Van páros tánc. Majd Harry táncol veled.- vontam meg a vállamat.
- Köszi, Brigi. Szeretlek.- mosolygott Hazza. Na most jól kicsesztem csóróval, gondoltam.
- Léci! - kérlelte Nóri Harry-t. Hazza térdére támaszkodott és egyenesen a szemébe nézett.
- Ne csináld már. Olyan béna vagyok.- ellenkezett Harry.
- Na, léci, léci, léci! - nyafogott Nóri és Hazza ölébe ült. A nyakát átfogta és a homlokához dörgölőzött. Mint egy kismacska.
- Jól van.- Harry megadta magát és felállt.
Olyan cukik voltak amikor egymáshoz bújtak tánc közben. Voltak benne elég furcsa mozdulatok, és akármennyire nem tetszett Harry-nek a táncolás, élvezte. Louis és anyu is visszajöttek. Egy óra fele a srácok a hotelbe, Nóri és Hazza Nóriékhoz ment. Megzuhanyoztam és lefeküdtem. Nehezen tudtam elaludni mert izgultam a holnapi nap miatt.
Reggel pedig az izgalom fel is kelletett, méghozzá olyan korán, hogy nap még csak felkelőben sem volt. Ma is, mint eddig minden nap, 8 órakor az aréna előtt találkoztunk. Nóri és Hazza természetesen aznap is késett. De most "csak" egy fél órát. Bementünk és a fiúk nekiálltak a főpróbának. A barátnőm és én most nem a színpad előtt ücsörögtünk, hanem jóval messzebb.  A csarnok egyik oldalánál. Hatalmas fém elemeket hurcolásztak ide-oda, útban lettünk volna. Nóri és én folyamatosan dumáltunk, egy percre se tudtunk csendbe maradni. De egyszer Nóri mégis úgy döntött, hogy elhallgat.
- Valami baj van? Jól érzed magad? - kicsit megijedtem mert akkor szokott ilyen csendbe lenni amikor rosszul lesz.
- Nincs semmi bajom.
- Akkor?
- Mondhatok valamit? - kezdte óvatosan. El sem tudtam képzelni mit akarhat mondani.
- Persze.
- Hülyeséget csináltam.
- Már megint? Kit vertél meg? - a verekedés jutott eszembe elsőként.
- Elhamarkodtam.
- De mit? Mondjad már!
- Lefeküdtem Harry-vel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése