2013. május 13., hétfő

31. fejezet

Nóri szemszöge*

Az anyósülés előtti kesztyű tartóban kutakodtam amikor a srácok is odajöttek a kocsihoz. Harry a nyitott ajtót támasztotta.
- Valaki elmondaná, hogy mi történt? - kérdezte Hazza.
- Hol egy nyamvadt térkép? - kiáltottam.
- Sikerült felhívni anyut és azt mondta, hogy ha elővennénk egy térképet talán hazajutnánk.- magyarázta a nálam jóval higgadtabb barátnőm.
- Hogy lehetünk ekkora idióták? - Liam a homlokára csapott.
- Ez az! Megtaláltam! - kiugrottam a kocsiból. Harry-t majd fellöktem örömömbe. Még csókot is nyomtam arra a soha nem használt mégis agyon gyűrött térképre.
- Oké. Már csak rá kell jönnünk, hogy hol is vagyunk pontosan.- mondta Louis és kivette a térképet a kezemből.
- Na azt már nem! - mondta Liam és elvette Lou-tól a gyűrött papír darabot.
- És nem is vezethetsz! - mutogatott Harry Louis-ra.- Majd én vezetek!
- Nekem mindegy csak menjünk már innen.- mondtam és beszálltam a kocsiba. Még az övemet is becsatoltam.
- Útra fel! - mondta Lou, és beszállt mellém a hátsó ülésre.
Brigi, Liam, Zayn, Niall és Harry egy negyed óra alatt rájöttek, hogy hol is vagyunk pontosan. Aztán beszálltak ők is. Hazza és Lou helyet cseréltek. Valamilyen szinten jó is volt meg nem is a helycsere. Jó volt mert nem Louis vezetett és így kisebb volt az esély, hogy eltévedünk. Rossz volt mert Louis folyton piszkált.
- Louis! Ez az én szenyám! Vegyél elő másikat! - mondtam és megpróbáltam távol tartani Louis-t a szendvicsemtől.
- De már csak az az egy sonkás van! Add ide! - kapálózott Lou.
- Nem!
- De én akarom megenni!
- Én is akarok sok mindent! Na tartsd távol magad a szenyámtól! - kezdett tényleg az agyamra menni.
- Gonosz vagy! - mondta. A karját összefonta a mellkasán és oldalba lökött. És amilyen szerencsétlen vagyok pont az ablak mellé ültem. Le volt húzva. A szendvics szabályosan kirepült rajta.
- Nézd meg mit csináltál! - meglöktem Louis-t.- Most már én se ehetek sonkás szenyát! - kiáltottam és lebirkóztam.
- Hahaha! Ha én nem akkor te se fogsz finom kaját enni.- mondta egy gonosz kacaj kíséretében.
- Te h*lye! - fejbe vágtam és lenyomtam.
- Louis! Ne csináld már! Lenyom egy lány? - kérdezte Hazza, vezetés közben. Louis-t idézte.
- Nagyon vicces! - mondta Lou miközben ő is nevetett.
- Maradjatok már nyugton! - szolt Brigi.
- Olyanok vagytok mint két gyerek! - mondta Zayn.
- Ott vagyunk már? - kérdeztem, és lemásztam Lou-ról.
- Nem.- mondta Liam. Harry mellett, az anyósülésen ült. Ő volt a navigátor, és ahogy elnéztem rutinosan forgatta a térképet a kezében.
- Ezt nem szamár kérdezgette a Shrek-ben? - kérdezte Louis, és közelebb hajolt.- Idegesítsük fel őket.- suttogta a fülembe. Én is odahajoltam az övéhez.
- Várjuk meg míg csend lesz. Egyre gyakrabban kérdezgessük.- mondtam majd elhajoltam.
- Mikor érünk már oda? - kezdte meg Louis az "ostromot".
- Passz. Talán egy óra.- Harry hátra fordult anélkül, hogy egy percre is levette volna a szemét az útról.
*10 perccel később*
- Ott vagyunk már? - megkezdtem a második sortűz csapásait.
- Nem. Ne kérdezd meg még egyszer.-mondta mérgelődve Brigi.
Morcos arccal nézett ki a Niall mellett levő ablakon.
- Ott vagyunk már? - kérdezte Louis.
- Ne kezd te is! - parancsolt rá Zayn.
- Ezt most nem én kérdeztem.- védekezően magam elé emeltem a kezemet.
*5 perccel később*
- Annyira unatkozom. Ott vagyunk már? - tettem fel újra azt a kérdést ami határozottan idegesítette a csapatot.
- Nem! - kiáltotta Brigi. Őt sikerült elsőként kihozni a sodrából.
- Én is unatkozok. Mennyi idő míg odaérünk? - kérdezte Louis.
- Még mindig van legalább háromnegyed óra. És ne merjétek újra megkérdezni.- Zayn is pipa volt.
*2 perccel később*
- Ott vagyunk már? - lenyeltem egy hatalmas kacajt. Louis újra megkérdezte. Be kell vallani, nagyon kitartó. Persze nekem sem volt, eszem ágában se feladni.
- K*ssolj be Louis! - ordított Niall. De Lou csak nevetett rajta.
- Ott vagyunk már? - és ezzel bebizonyítottam, hogy nem adom fel.
- Húgi! Kezdesz az agyamra menni! - Zayn-nek teljesen elvörösödött a feje.
*1 perccel később*
- Ott vagyunk már? - egyre gyakrabban és gyakrabban megkérdeztem.
- Nóri! - Liam hátrafordult és kemény arccal nézett.
- De most komolyan! Ott vagyunk már? - Louis tetőzte a dolgot.
Liam csak dúlt fúlt. Még szerencse, hogy csak magában. Biztos vagyok benne, hogy mérgében olyat mondott volna amit később megbán. Innentől kezdve félpercenként megkérdeztük, felváltva Louis-val.
- Elég legyen! - kiabált Hazza. Eddig türelmesen ült. Vagy legalábbis úgy tett mint aki türelmes. De most, hogy mindenki ordítozott, kiborult a bili. Félreállt.
- Most meg mit csinálsz? Haza akarok menni! - nyavalyogtam.
- Addig nem megyek tovább, míg nem maradtok csendbe.- fenyegetőzött Harry.
- Vigyél haza! - parancsoltam rá.
- Ha csendben maradtok! - Mondta. Rajtam kívül senki sem mert vele szembeszállni.
- Jó, oké. Csak indulj el.- ölbe raktam a kezem, és lecsúsztam az ülésen.
*5 perccel később*
Louis és én a combunkon doboltunk. Meglehetősen zajosak voltunk. Újra és újra ránk szóltak. Így, a végére már csak cuppogtunk és azzal igyekeztünk a többiek agyára menni.

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Egy díj vár Rád nálam, ezen a linken(a lap alján!):
    http://youaremynewlife.blogspot.hu/p/awards.html

    Üdv.

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük szépen! We <3 Dream's storis ^^

    VálaszTörlés