2013. július 6., szombat

90. fejezet

Nóri szemszöge*

A srácokkal beszéltünk amikor hallottam, hogy a bejárati ajtó kinyílik majd becsapódik.
- Nóri! Itthon vagy? - kiáltotta anyu. Becuccolt a konyhába és amint szabaddá vált a keze, felkapcsolta a villanyt.
- Itt vagyok.- fordultam felé. Épp Louis beszélt és morgolódva hallgatott el amint észrevette, hogy nem figyelek rá.
- Helló, Angela! - üdvözölte Brigi is.
- Helló, srácok! - anya egy gyors puszit nyomott a fejemre, majd a Brigiére.- Oh! Hát ti? Már el is mentetek? Azt hittem egy hónapnál többet időztök minálunk.- hatalmas mosollyal az arcán beszélt a fiúkhoz.
- Nem tehettünk mást. Nekünk is megvan a saját életünk.- mondta komoran Liam és lehajtotta a fejét.
- Ami nem csak abból áll, hogy tinilányok életét fordítsuk fel.- hát persze, hogy Louis nem tudja befogni! Liam mosollyal az arcán ismét felnézett. Örültem neki, hogy hirtelen támadt rosszkedve, olyan gyorsan szállt mint ahogy jött, Louis-nak köszönhetően.
- Claire is veletek ment? - kérdezősködött anya.
- Itt van velünk Japánba.- közölte Zayn.
- Adjátok át az üdvözletem.- mondta anyu, majd felém fordult.- Megyek és csinálok valami kaját.- összeborzolta a hajamat, és mérgesen fújtattam.
- Kösz.- dünnyögtem.
- Ömmm....izé...- kezdte Liam félénken. Úgy tűnt ő a legaktívabb ma este.
- Menjetek.- vetettem oda. Minek erőlködjön ha úgyis tudom miről van szó?
- Nem ezt akartam mondani. Vagyis...nem szó szerint ezt.- Hazza felé fordulva folytatta. Jelentőségteljes pillantást vetettek egymásra és "Ő Göndörsége" közelebb hajolt.
- Szeretnék beszélni veled.- Harry, ugyan nevet nem mondott, de mindketten - Brigi és én - tudtuk melyikünknek szólt.
- Hát,- pattant fel Brii, és a székét hátrébb tolva kiaraszolt az asztal mellől.- asszem megyek. Csók a családnak, okosan. Brigi balra el! - dobott egy puszit majd intett és eltűnt a konyhába. Az ajtót gondosan becsukta maga mögött.
- Viselkedj! - intett Zayn.
- Ahan.- vetettem oda félváról, mert tudtam, hogy akármennyire is igyekszem, mindig csinálok valami hülyeséget.
- De ne erőltesd meg magad túlságosan! - Louis és Zayn együtt eltűnt a kamera látóteréből.
- Megyek kajolni! - Niall felállt, dobott egy puszit majd eltűnt.
- Jó étvágyat! - kiáltottam hátha még hallótávolságon belül van.
- Nektek is! - hallatszott a válasz.
- Azt hiszem én is megyek. Beszélgessetek csak, nem zavarok.- Liam hátrébb tolta magát, intett egyet búcsúzóul és már nem is láttam.
- Na szóval? Mit csináltam? - kezdtem optimista hangon, bár én soha nem voltam az. És most sem nevezném magam annak...
- Beszóltál Taylor-nak. Ezt nem teheted.
- Azt ne mond, hogy igazat adsz neki?
- Nem mondom, és nem is gondolom. De ilyet akkor sem csinálhatsz.
- De miért nem, ha egyszer olyan jól esik?
- Mert ki fognak pécézni. Emlékszel arra, hogy mit ígértem? - lassan bólintottam válaszképp.- Hogy védjelek meg ha önszántadból ugrassz a közepébe?
- Nem tudsz megvédeni! - fakadtam ki, a kelleténél kissé hevesebben.
- De igen! Csak hagynod kéne...- a hangja elhalkult és lehajtott fejjel, szomorkásan merengett a semmibe. Hosszú szünet következett. 5 perc elteltével kezdtem kínosnak érezni.
- Oké, feladom! Kezdem kínosan érezni magam, úgyhogy ha gondolod le is rakhatjuk.- védekezően magam elé emeltem a kezem. Hát annyi szent: nem rejtem véka alá az érzéseimet.
- Várj még egy percet.
- Többet is várok, ha nem hallgatásra kérsz időt.
- Nem, nem. Ez most más... Mit gondolsz erről a Taylor ügyről?
- Azon kívül, hogy olyan mint egy agyonhasznált zokni, amit már férfiak száza húzott magára, nem bírom a csajt. Szerintem rejteget valamit.
- Mire célzol? - hirtelen ráeszméltem, hogy túl sokat mondtam. A fenébe! Nem fog addig békén hagyni amíg nem mondok el neki mindent.
- Mindegy.- legyintettem. Azért minden esetre, megpróbálkoztam a jó öreg hárítással.
- Mond már! - könyörgött.
- Nem! Úgyis h*lyének nézel.
- Nem baj! Mondjad. Ne kelljen térden állva könyörögnöm.
- Pedig azt szívesen megnézném! - vihorásztam. Az arca egyszeribe komoly és megfontolt lett. Ami, hogy őszinte legyek, egy cseppet sem nyerte el a tetszésemet.
- Ne vicceld el!
- Jól van, oké.- lihegtem. Mély lélegzetet vettem és felegyenesedtem.- Szerintem ő tesz nekünk minden egyes alkalommal keresztebe.
- Ez tényleg hülyeség.- vallotta be csalódottan.
- Mondtam, hogy ez lesz! Nem is magyarázkodok tovább.
- De igen. Csak találjam magam szembe veled! - fenyegetett játékosan. A komolyság szétfoszlott és csak egy fura emlékként motoszkált a fejembe.
- Húúú, most aztán megijedtem!
- Menj, egyél valamit és feküdj le.
- Ez rád is vonatkozik, Mr. Főnök!
- Ahan. De asszem az alvósrészét kihagyom.
- Mert?
- Hogy őszinte legyek most nagy szükségem lenne a szolgálataidra.
- Harry! Kicsit diszkrétebben ha lehet. Még nem vagyok 18! - emlékeztettem.
- Az lehet, de többet tudsz mint egy átlagos 18 éves....ezen a téren. Egyébként van egy olyan érzésem, hogy mentálisan soha nem leszel 18.- eltűnődve merengett.
- Hagyjuk a mentális problémáimat! Túl sokat beszélünk róluk.
- Jól van. Na de most már tényleg menj. Még a végén éhen halsz.
- Te meg a fáradtságba pusztulsz bele.... De ha gondolod felülhetek egy repülőre.- ajánlottam és a kezem az egérre tettem, mert éreztem, hogy ezzel a beszélgetés végére értünk.
- Túl élem valahogy.
- Ahan.... Majd egy-két japán prosti segít rajtad.
- Inkább a halál! Nekem ugyan nem kell egy fertőzött, kivénhedt szajha!
- Mégis jártál Taylor-ral.
- Csak egyet kérek: ne szólogass be neki. Nem nézik jó szemmel ha az ember kiáll magáért.
- Jól van.- a szememet a plafonra meresztve duzzogtam. Majd lassan visszafordítottam a pillantásom Harry mosolyára.
- Szeretlek.
- Én is.- és leraktam.
Kimentem anyuékhoz a konyhába és levetettem magam az egyik székre. Anyu izgatottan emelte rám csillogó szemeit. Brigire néztem, aki abban a percbe elkapta rólam hatalmas, bűntudatos, kék szemeit.
- Beszéltem a barátnőddel míg a nagyinál voltam.- kezdte mosolyogva, mire belém fagyott a vér. Na persze....a "barátnőm". Én abban a hittben élek, hogy valakinek akkor vannak igazi barátai ha viszonozzák a rokonszenvet. Márpedig én utáltam a "kedves barátnőmet", és nem fért a fejembe, hogy hogy képes barátként tekinteni rám.
- Holnap reggel érkezik, hogy újra találkozhassatok.- folytatta anyám lelkesen.
- Neked elment az eszed? - szóltam rá. Sikerült lelohasztanom a jókedvét.
- Most mi a baj? - Brigi csak állt és nézett. Egy szót sem szólt. Jóformán azt sem mondhattam, hogy köztünk van.
- Nem bírom a csajt, de ezt már 1000-szer elmondtam.
- Nem olyan rossz.
- Ugyan már anyu! Carol-nál gyanúsabb emberrel még életemben nem találkoztam.
- Cetrin.
- Az mindegy! A lényeg, hogy a csajt teljesen zaza!
- Ismerd meg jobban és rájössz, hogy nem is olyan rossz.
- Nem akarom ennél jobban megismerni.
- A nevét sem tudod.
- De igen! Carol....
- Cetrin.
- Cetrin egy idióta! Nem akarok vele találkozni.
- Csak kibírsz 3 napot.
- Hát hogyne! Esetleg ha pukkanós fóliába csomagolom magam! - durrogva felpattantam a székről, előkaptam egy villát és a gáztűhelyen lévő sült krumpliba és tojásba szúrtam.

4 megjegyzés: