2013. június 11., kedd

64. fejezet

Brigi szemszöge*

Korán reggel a felkelőnap fénye ébresztett. Minden olyan olyan normális volt... A nap különcködve kapaszkodott fel az égre, a telefonom ébresztője zajongott, az iskolatáskám indulásra készen várta, hogy átlépjem vele az iskola kapuit. Mintha csak egy álom lett volna... De a mellkasomba lévő üresség megcáfolta. Bár minden olyan volt mint előtte, mégis tudom, érzem, hogy minden megváltozott.
Kikászálódtam az ágyból, és nekikezdtem a szokásos reggeli teendőeknek. Aztán az órára pillantottam. 07:21. Nóri ekkor szokott felcsengetni, megvárni és mellettem ballagni egészen az iskoláig. De ezúttal nem tette. Abban sem voltam biztos, hogy jön suliba. Így hát elindultam. Az utcán megbámultak. Volt aki csodálattal nézett rám, és örült, hogy személyesen ismerhet. De olyan is volt, aki valósággal villámokat szórt a szemével. Belépve pedig valósággal lerohantak.
- Olyan mázlista vagy!
- Liam Payne? Ez most komoly?
- Nem értek semmit! Hogy van az, hogy Liam-mel jársz?
- Ez nem lehet igaz!
- Adsz egy autogramot? Ha híres, vagyis híresebb leszel, sokat fog ez ám érni!
Kiáltoztak a tömegből. Nem tudtam elhinni. Ahogy a szekrényem felé igyekeztem, az engem körülvevő kupac is velem mozdult. Aztán feltűnt, hogy van egy másik csoport is. Nóri szekrénye körül lökdösődtek és kiáltoztak. Úgy 5 méternyire lehetett. Egy másodpercre ütközött a pillantásunk, és elkapta a fejét. Én is abban a pillanatban levettem róla a szemem, nehogy azt higgye, hogy bámulom. A terem felé tartottam amikor 2 fiú odajött hozzám és az egyik átfogta a vállamat.
- Szia! Van egy ajánlatom.- kezdte a szőke. Egy szót se mertem szólni. Hallottam hírüket...- Hagyd a francba azt a ficsúrt... Hogy is hívják?
- Honnan tudjam? Mi vagyok én, sztárlexikon? - kérdezte felháborodva a jobb oldalamon ballagó, barna hajú srác. Szerencsére megérkeztem a tanteremhez. Lendületesen kibújtam a szőke karjaiból és leültem Nóri mellé.
Kissé kényelmetlenül éreztem magam. Azok az elme roggyantak is felmérgeltek, és az, hogy Nóri elhúzódott csak rontott az idegállapotomon. Nagy nehezen túl éltem az órát de amint kiléptem a teremből, újra lerohantak és nem tágítottak egy percre sem. Borzasztóan zavart, hogy folyton a sarkamban vannak, de hálás is voltam. Az a két srác nem talált alkalmat, hogy újra utánam szegődjenek. De.... Az órák véget értek. A folyósok kiürültek így nyugodtan végigballaghattam rajtuk. A táskámat a féloldalasan a vállamra dobtam. Kiérve az suliból megtorpantam. A két srác ott álltak az iskola előtt, cigiztek és nevetgéltek. Lehajtottam fejem és próbáltam a lehető legkevesebb feltűnés nélkül elmenni mellettük. De nem jártam sikerrel. A barna felém mutatott és elindultak felém. Nem túl sok esélyem volt elfutni, így hát fontolóra vettem egy-két pofon kiosztását. De aztán egyre közelebb és közelebb értek. Feltűnt, hogy mindketten egy fejjel magasabbak nálam. A pofon lehetősége elveszve.
- Na szóval! Hol hagytuk abba? - úgy éreztem, hogy a szőke a dominánsabb.
- Ott, hogy.... Ja! Igen! Liam! - mondta a másik.
Kapkodni kezdtem a levegőt mert sarokba szorítottak. A hátam falhoz simult. A levegőt kétszer olyan gyorsan vettem és csak abban reménykedtem, hogy ez csak egy rossz álom.
- Ja. Szóval....én is vagyok olyan jó mint az a ficsúr.- vagánykodott a szőke.
- Hagyatok békén! - végre megtudtam szólalni. Nehezen tudtam beszélni, mert a gyors légzés megakadályozott. És még gyorsabbá vált amikor szinte már csak egy karnyújtásnyira álltak.
- Húzás s*ggarc! - a szívem elfelejtett dobogni amikor Nóri állt közém és a "s*ggarcok" közzé. Nóri!
- Mert? Mit teszel? Beviszel a dutyiba? - cukkolta a szőke.
- Ha gondolod elrugdoshatlak odáig! - szinte a képükbe mászott megmentőm, miközben a kezét védelmezően elém tartotta, ezzel pajzsot alkotva körém.- Látom nem értesz! Ha nem kotródsz el 5 másodpercen belül, úgy hátsón rúglak, hogy a sz*r a szájpadlásodon csattan!
- Próbálkozz! - és ennyi. Nóri nekiszaladt a közel 2 m magas fiúknak aki hátraborulva vergődött, miközben Nóri rugdosta. És akkor megjelent Harry... Tombolva tépte fel a srácot a földről a pólójánál fogva. Szó szerint kiütötte mire másik srác pánikolva rohant el.

2 megjegyzés:

  1. az igen apukám! :D Jó lett nagyon. ;) azt hittem amúgy hogy majd Niall drága menti majd meg :$ :D Kövit! :))

    VálaszTörlés