2013. június 27., csütörtök

80. fejezet

Brigi szemszöge*

Kiültem a fiúkhoz a konyhába. Beszélgettek, de nem arra figyeltem amiről ők beszélnek. Nóri és Harry, kissé értelmetlen beszélgetésére figyeltem.
- Tudom, hogy olyan vagyok mint egy részeg p*cs,- kezdte Nóri bágyadtan. Néha halottam ahogy felemeli az üveget és az ital, patak módjára csörgedezik benne.- de....te szeretsz engem, igaz?
- Lehetsz tőlem hajléktalan is, akkor is szeretlek.- mondta Harry lágy, megnyugtató és megértő hangon. Valahogy annyira meghitt volt, annyira egyszerű mégis...hihetetlen. Egy részeg tinilány, Jäger-es üveggel a kezében ül a földön a barátjával szemben, aki valószínűleg nagyok nevet magában mindazon amit a komás lány összehord.- Hagyd azt az üveget. Nincs szükséged rá.- Harry továbbra is kikiegyensúlyozott hangon beszélt. Óvatosan ejtett minden szót, mintha valami labilis elmeállapotú, beteg emberrel beszélgetne.
- Ez az enyém.- Nóri hangja erőtlen volt. Mire kimondta ezt a rém egyszerű mondatot a hangja elhalt.
- Brigi! Brigi! - súgta Hazza a hátam mögül. Zavarodottan hátrafordultam. Harry felém nyújtotta a másfél literes, átlátszó üveget.
- Mit csináljak vele? - kérdeztem ugyanolyan halkan mint ő. Kissé rémülten szólaltam meg, amin meglepődtem. Mintha félnék az üvegtől...
- Csinálj vele valamit. Nem ihat többet.- odakúsztam, hogy Nóri meg ne láson. Amit kétlettem, mert még a szemét is alig bírta nyitva tartani.
- Hova vigyem?
- Nem tudom. Oda ahol nem találja meg.
- Szerintem ilyen állapotban csak akkor találja meg ha a kezébe nyomom.
- Jó, jó. De siess. Asszem kezdi hiányolni.
Sietősen távoztam az üveggel, majd keresztül vágtam a konyhán.
- Mit csinálsz? - kérdezte Lou.
- Bocs most nem érek rá. Egy mentőakció kellős közepén vagyok.- kiáltottam hátra, és eltűntem. Bevágódtam a fürdőszobába, és kapkodva forgolódtam. És most? Megpróbáltam bedugni a szennyes közzé, de nem sikerült láthatatlanná tennem. A szennyes kosártól két lépésnyire az üres mosógéphez fordultam. Kinyitottam az ajtaját és bedugtam a Jäger-es üveget. Mintha mi sem történt volna, elindultam vissza. Visszaültem a helyemre és amint kényelmesen elhelyezkedtem, Louis nekem szegezte a kérdést, amire már számítottam:
- Kit mentettél meg? - oké, én nem így fogalmaztam meg gondolatban, de a lényege ez volt. A választ pedig már előre megfontoltan rögtön rávágtam.
- A Jäger-t.- vontam vállat.
- Azon meg mit kell megmenteni? - kérdezte Zayn.
- A tartalmát.- a szemem nagyra nyitottam
- El tudom képzelni milyen sok lehet benne.- mindenki nevetni kezdett Liam alig hallható mondatára.
- Ööö...- szakította félbe a hahotázást Hazza.- Valaki segítene betuszkolni az ágyba?
- Megyek.- vállalkozott Zayn. Nem hiszem, hogy haragudna a húgára. Semmi jelét nem látom.
Megfordultam, hogy belássak Nóri szobájába. Kíváncsi voltam, hogy oldják meg a "Nóritbetuszkoljuazágyba" dolgot. Feltámogatták és az egyik oldalon Zayn, a másikon pedig Harry bujt a karja alá. Szembe állították az ággyal, aztán megpróbálták a helyes irányba fordítani. Amíg őket néztem a szemem sarkából észre vettem ahogy Niall mellém ül, és alig észrevehető módon, átfogja a derekamat. Az arcom égni kezdett. Úgy nézhettem ki mint akit leforráztak. A levegőt is szaporábban vettem. Niall valószínűleg azt hitte, hogy idegeskedem, mert simogatni kezdte az oldalamat. Annyira elterelte a figyelmemet, hogy észre sem vettem amikor Liam és Louis is bement segíteni a fiúknak. Nóriból szinte semmit sem láttam, azt hiszem a kupac közepén kellett lennie. Lassan hátrálni kezdtek, de csak Zayn és Harry. Louis és Liam is kivehetővé vált. Nóri alól leselkedtek. Nóri feje Louis ölében volt. A lába pedig Liam hasán.
- Azt hiszem, nem leszek ilyen segítőkész mostanában.- motyogott Lou. Ismét nevetni kezdtünk, mire Nóri életjelek adott le. Mocorogni kezdett, és hozzábujt Lou-hoz. Az arcát az ingébe temette.
- Azt hiszem összekever valakivel.- ugratta Liam Louis-t.
- A Zayn hibája.- mutogatott Louis. Felháborodást erőltetett az arcára, de nem bírta sokáig és ő is elnevette magát.
- Ugyan, dehogy! - Zayn pedig ártatlanságot színlelt. És most már hivatalosan is kijelenthetem: borzasztó színészek.
- Zayn, ezt most jól elcseszted! - nevetgélt Lou. Nóri haját simogatta ki az arcából. Csóri csaj ki se látszott hosszú fürtjei közül.
- Haver! Most nem a Pepsi reklámban vagy.- veregette meg a vállát Harry, majd ő és Zayn kiültek mellénk konyhába.
- Most ti jöttök! - kiáltott hátra Zayn.
Niall és én visszafordultunk az asztalhoz és beszélgettünk a fiúkkal.
- Szóval...ti most...- kezdte Zayn miközben az ujja Niall és köztem járt.
- Ezt kérdezni sem kell! Annyira nyilvánvaló! - háborgott Harry.
- Jól van na! - morgott Zayn.
- Grat, Bébihambi! - Hazza a magasba emelte a kézét és pacsizott Niall-el.
- Én is itt vagyok! - adtam tudtukra, jelezvén, hogy kissé kelletlen a helyzet...részemről. És nem amiatt amit Niall gondolt. Nem miatta éreztem magam kényelmetlenül. Nem vagyok hozzászokva, hogy az orrom előtt tárgyalják át a szerelmi életemet.
- Hány óra? - hagyta Niall figyelmen kívül felháborodásomat.
- Negyed három.- jelentette ki Zayn.
- Ha nem baj, én inkább bemegyek a srácokhoz. Nem valószínű, hogy feltudják fogni mit motyog.- Harry égnek emelte a szemét és feltápászkodott.
- Nem alszik? - kérdeztem zavartan.
- Nem...csak úgy néz ki.- azzal Harry eltűnt a sötétszobában.
- Szerintem mi is menjünk.- javasolta Niall, majd egy bólintással nyugtáztuk és követtük Harry-t.
Hulla fáradtam zuhantam Nóri mellé az ágyba. Úgy láttam Liam megunta a pesztrálkodást és lekuporodott a földre Harry mellé, én pedig a helyére. Harry az ágy szélének támaszkodva fogta Nóri lelógó kezét. Másik kezével Louis ingét markolta.

2 megjegyzés:

  1. szia!!nagyon tetszik a blogod!!én írok egyet ha van kedved kukkancs be!!:3 am a zenét h csináltad?NAGYON TETSZIK h így megy miközben olvasok,megadja a hangulatot :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!Köszi:) A zenét sajnos nem tudom elmagyarázni de itt elmagyarázzák neked részletesen!:)xx http://lanahelpindesign.blogspot.hu/p/zenelejatszo-beillesztese-1.html

      Törlés