2013. június 24., hétfő

77. fejezet

Brigi szemszöge*

Nóri egy percig mozdulatlanul meredt a semmibe. Nem tudom mi járhatott a fejében, nem mutatott semmi féle érzelmet, vagy életjelet.
- Hát....azért kösz.- szólalt meg percek múlva. Elengedett egy erőltetett, mégis kedves mosolyt. Hálásan nézett Niall-re, aki csalódottan ücsörgött mellettem. Nóri odalépett hozzá, megsimította a vállát és elindult a konyha felé. Az ajtóban összeütközött, a szatyrokat cipelő Liam-mel. Egy pillanatig egymás szemébe meredtek, majd kikerülték egymást és Nóri végleg eltűnt a láthatárról.
- Ezeket hová tehetem? - emelte Liam a szatyrokat mellmagasságba.
- Tedd csak a konyhába.- mondtam, azzal Liam is eltűnt. Ahogy Liam eltűnt, megjelentek a többiek. Leültek mellénk, a földre, a fotelbe, ahogy kényelmesnek találta. Beszélgettünk és eldöntöttük, hogy mi lesz az esti program. Először filmet nézünk, dumálgatunk, aztán amikor hűvösebb lesz az idő elmegyünk valahová bulizni egyet, az utolsó együtt töltőt este alkalomommal.
Kimentem a konyhába, hogy közöljem mindezt Nórival, de belém szorult a szó amikor megláttam, hogy eltakarította az egyetlen doboz jégkrémet. Azt hiszem Niall ki fog akadni...
- Nóri,- kezdtem kissé rémülten.- nem gondolod, hogy hagyhattál volna.- maga elé bámult, elgondolkodva.
- De hát...hagytam.- mondta majd belenézett a dobozba.- Oops! - elkerekedett szemmel nézte az üres műanyagdobozt.
- Csajok! - jelent meg Niall az ajtóban, majd Liam, aki poharak után kutatott a szekrényben.- Szerintetek mit néz...- Niall nemtudta folytatni, feltűnt neki az üres doboz.
- Ajjaj! - Liam sebes léptekkel távozott.
- Bocs.- mondta Nórtenilla félszegen.
- Bocs? - kezdte Niall kiakadva. Semmi jót nem sejtettem...- Bocs? Ezt tudod mikor kell mondani? Majd én megmondom! Ha rálépsz valaki lábára a metrón, vagy nekimész valakinek a suliban! Vagy amikor van egy csaj meg egy srác, és azt hiszik, hogy a csaj terhes de a végén kiderül, hogy csak kövér, és erre a pasi elvárja, hogy a csaj bocsánatot kéjen! - Nóri hatalmas szemekkel nézte az ordibáló Niall-t. Láttam egy mosolyt megbújni a szája sarkában.
- Jól van, Bébihambi. Mindjárt hozok neked egy másikat.- Nóri lassan felállt, a kezét Niall vállára tette és mélyen a szemébe nézett.- Megyek és megkérdezem, hogy hol vették, és hozok egy ugyan olyat, rendben?
- Persze...- grimaszolt Niall, Nóri távozott és legközelebb már a folyóson láttam. A cipőjét húzta, aztán visszament a nappaliba. Megálltam az ajtóban és figyeltem. Az egész napom azzal telt, hogy egy élethű, 3D-s film mellékszereplőjeként kovájogjak.
- Kellene egy kis pénz is.- mondta Nóri és körbenézett a csapaton.
- Hova mész? - kérdezte Harry közömbösen. Nóri egy pillanatig furcsán nézett rá, majd megrázta a fejét.
- Felzabáztam a jégkrémet és hozok Niall-nek egy másikat.- mondta Nóri ugyanolyan közömbösen.
- Ennyi elég? - kérdezte Liam és Nóri kezébe nyomott egy rakat pénzt.
- Jégkrémet megyek a sarki boltba, nem Hawaii-ra nyaralni.- kivett egy papírpénzt és a többit visszaadta Liam-nek.
Elment, én pedig leültem Harry mellé a kanapéra. Amikor a srácok nagyban beszélgettek, Hazza odahajolt hozzám.
- Mi történt? - súgta oda.
- Semmi. Lényegtelen.- vetettem oda. Nem akartam elrontani az estét. Inkább tudatlanul hagytam.
- Persze, persze. De most komolyan. Mi a baj?
- Semmi, nincs semmi.
- Mi az amit Nóri nem akar megosztani velünk?
- Harry, nem mondok semmit. Ez a ti dolgotok.
- De nem mond semmit.
- Majd fog. Ezzel most ne törődj. Ez az utolsó este. Érezd jól magad.
- Aha.- újra elfordult tőlem és bekapcsolódtunk a beszélgetésbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése