2013. június 16., vasárnap

69. fejezet

Brigi szemszöge*

Nóri határozottan megmondta, hogy nem mehetek suliba. És hogy őszinte legyek, az előző nap hátborzongató élményétől még most is kiráz hideg. És az lehet, hogy Nóri és én kibékültünk, de nem érzem, hogy minden a helyén lenne. Valahogy...másképp beszél velem, másképp ejti a szavakat.
A telefonom csörgése a szívbajt hozta rám. Hirtelen felugrottam a tv elől és felkaptam a mobilt az asztalról.
- Haló? - ismeretlen szám volt. El sem tudtam képzelni ki lehet az.
- Szia, Brigi! Liam vagyok! Otthon vagy? - kérdezte az ismerős hang.
- Szia! Persze. Miért?
- Csodás! Hívd fel Nórit meg Harry-t, hogy menjenek ők is oda.
- De minek?
- Majd meglátod. Most tisztázhatod magadat!
- Liam! Beszélj úgy, hogy én is értsem.
- Majd mindent megtudsz a maga idejében.- azzal lecsapta a telefont.
- De...- szóltam utána. Tudtam, hogy már úgy sem hallja. De így drámaibban hangzott. A filmekben is mindig ez van. Tárcsáztam Nóri számát. Kétszer kellett hívnom mire felvette.
- Szia! - üdvözölt.
- Szia! Ömm...izé...át kéne jönnötök Hazza-val.
- Mikor? Miért? Sürgős?
- Most. Mert Liam azt mondta. Igen, nagyon annak tűnt.
- Jól van. Megyünk.- ő is rám csapta a telefont. Kezdett kicsit elegem lenni belőle...
20 perc múlva az ajtóban álltam, vártam, hogy Nóri és Hazza felérjen.
- Szia! - köszönt Harry és elsétált mellettem a bejárati ajtón befelé.
- Helló! - Nóri szorosan mögötte.
- Sziasztok! - üdvözöltem őket miközben becsuktam mögöttük az ajtót.
- Van valami kaja? Megéheztem útközben.- kezdte Nóri konyhába menet. Megállt a hatalmas, ezüstszürke frizsider előtt majd elgondolkozva merengett.
- Keress valamit.- mondtam.
- Mi is ez az egész? - Harry leült a konyhaasztal mellé és azt nézte ahogy Nóri szerencsétlenkedik. Elővette a nutellát, de azzal együtt kirántotta a tejes dobozt. A dominó elv lépét életbe és a tej után borult a narancslé, ami fellökte a vajas dobozt. A vaj nekiüközött a sajtnak. A lábával próbálta a helyükön tartani őket.
- Liam szólt, hogy hívjalak át titeket. Azt mondta, hogy fontos. Hogy majd mindent megtudok a maga idejében és végre tisztázhatom magam.- vontam vállat.
- Manó! Mi a fenét csinálsz? - kérdezte Harry mire én is tágra nyílt szemmel figyeltem Nórit. Csak egy percre vettem le róla a szememet, de a helyzet ennyi idő alatt a háromszorosára romlott. Az egyik lába a hűtőben volt, azzal tuszkolta vissza a tejet. A fejével tolta vissza a vajat és a sajtot. Az egyik kezében egy rúd szalámi meg egy túrórúdi volt, a másikban pedig a nutellát szorongatta. Kihúzta a fejét a hűtőből, hogy válaszoljon, de csak nyögdécselni tudott. A szájában egy csomag karikára vágott szalámi volt.
- E-e-é-e-e! E-á-o? E a u-e-a e-a! Wouh! - kihúzta lábát is és lejtett egy idióta táncot.
- Halihó! - Liam a szívbaj hozta rám. Mögöttem jött be, utána egy kamerás fickó egy mikrofonos nővel. Csak aztán jelent meg a többi bandatag.
- Hogy jöttetek be? - kérdeztem felháborodva.
- Anyud engedett be. Elhozott de ment is tovább.- mondta Lou és Nóri felé vette az irányt. A kamerás férfi elkezdte venni Nórtenilla szerencsétlenkedését. Épp a fenekével lökte be a hűtő ajtaját.
- Sziasztok! Nóra Brukly vagyok! - mutatkozott be a mikrofonos, magas, szőke nő.
- Én is Nóra vagyok! - kiáltott Nóri és a magasba emelte a nutellás üveget. Már mindent a helyére rakott és első ránézésre olyan volt mint minden normális ember...
- Hullázunk erre egyet! - Louis szorosan Nóri mellé állt és utánozták, vagyis megpróbálták utánozni a Hawaii nők mozgását.
- Hulla-hulla! - ismételgette Nórtenilla.
- Szerintem menjünk át a nappaliba.- javasoltam és mutattam az utat. Leültünk a kanapéra és nekiálltunk beszélgetni. Kiderült, hogy ez egy interjú. Elmagyaráztam, hogy nem járok Liam-mel,és hogy soha nem is voltunk együtt. Aztán jött a dolog macerás része. Nóri és Louis kezdték unni...
- És te, Nóri? - kérdezte a "külsőreisszőke" Nóri.
- Mi van velem?
- Azt halottam, hogy börtönbe voltál.
- Ahan. Két napig.
- És miért, ha szabad tudnunk?
- Természetesen elmondom mert szeretném ha a Directionerek nem a pletykák és a kitalált sztorik alapján ítélnének meg. Nem szeretném ha azt hinnék rossz hatással vagyok Harry-re. Nem akarom, hogy megutáljanak, főleg azért mert én szeretem őket...Még véletlenül sem akarok úgy járni mint az a gyökszi Taylor Swift! - Nóri hátrahőkölve, elutasítóan rázta a fejét.- Na szóval! - hatásszünet.- Az a helyzet, hogy lesmárolta Harry-t egy csajszi én meg szétvertem a kocsiját. A csajszit meg ott, helyben, a parkolóban leütöttem a visszapillantóval.- vont vállat.
- Waoh! - Szökenóri csakannyit tudott mondani. Nem telt ennél bővebb válaszra.

2 megjegyzés: