2013. június 25., kedd

78. fejezet

Brigi szemszöge*

Nóri megjött a jég krémmel, Niall kezébe nyomta és újra konyhában kötött ki. Amint kilépett az ajtón én is feltápászkodtam és kimentem. A chipses zacsikat bontogatta és a tartalmát beleöntötte egy-egy tálba. Sunyiba betömött egy két falatot és amikor felém fordult földbe gyökerezett a lába. A szája teletömve, a szemei elkerekedve, a keze pedig tele tálakkal.
- Si-a! - nyögte, miközben megpróbálta legyűrni azt a rengeteg chipset amitől úgy nézett ki mint egy nagyra nőtt, borotvált hörcsög.
- Segítsek? - kérdeztem és megpróbáltam ellenállni az előtörni készülő, hangos kacagásnak.
- Nem, kösz. De ha nagyon hasznos akarsz lenni, hozd az üdítőt.
- Oké.- felkaptam az üdítős üvegeket és elindultam a nappali felé.- Várj.- megtorpantam, majd lassan hátratolattam.- Ez mi? - a fejemmel a sörösüvegek felé bólintottam, és felvont szemöldökkel bámultam Nóri.
- Semmi.- egy határozott mozdulattal hátat fordított és beszaladt nappaliba.
- Liam! - kiáltottam be. Amikor beléptem Nóri a kanapé tetején ugrált.
- Woooohooo! - lehuppant Hazza ölébe.
- Liam! - ismételtem és lepakoltam az üvegeket.
- Mond.- vetette oda fél vállról miközben Nórit bámulta, mosolyogva.
- Te vetted a sört? - hirtelen mindenki elhallgatott és úgy néztek rám mint akinek elment az esze. Kivéve egyvalakit... Nóri Hazza vállába temette az arcát és halkan vihorászott. Annyira fura... Nem szokott ilyen hamar elszállni a rosszkedve.
- Milyen sört? - nyögte ki végül Louis.
- Azt amiből, kb. 10 üveg van a konyha asztalon.- Liam összevonta a szemöldökét és kiment, hogy megbizonyosodjon az igazamról. Két üveggel tért vissza.
- Nem én vettem.- emelte a magasba. A zöld üvegen játszott a lámpa fénye, és élesen visszaverődött.
- Nóri? - kérdezte Harry amikor feltűnt neki, hogy a barát nője menekülni próbál a pillantásom elől.
- Igen?  - hangzott tompa hangja. Az arca még mindig Harry vállára tapadt, és eltorzult a hangja.
- Te voltál? - Harry felemelte Nóri fejét és csillogó szemébe nézett.
- Ja.- nyögte.
- De miért vetted? - kérdezte Zayn.
- Nem akarok unatkozni.- válaszolta Nóri unottan.
- Nem mondtad neki? - kérdezte tőlem Louis.
- Nem.- pillanatnyi csend honolt, majd fojtattam.- De elmondom most.- Nóri felé fordultam.- Megnézünk egy filmet, aztán, amikor már nem kell meghalni emiatt a meleg miatt, elmegyünk bulizni. Nem unatkoztál volna.
- Oops! - felpattant majd elvett egy üveget Liam-től.
Szem forgatva leültem a földre és a tv-t figyeltem. Két óra múlva a szobámban dobálóztam a ruhákkal. Nincs egy rongyom! A szekrényeim és a fiókok tartalma az ágyamon, egy kupacban ékeskedett. Aztán a szekrény mélyén találtam egy fekete topot. Olyan bulizós cucc. Flitteres, csili-villi izé, amit életemben nem hordtam. Anya vette, hogy majd amikor elballagok legyen mit felvennem ha elmegyek ünnepelni a haverokkal, de pont lebetegedtem és a felső a szekrény alján talált helyet. Az utóbbi időben pedig teljesen megfelejtkeztem róla. Belebújtam és megnéztem, hogy hogy áll. A tükör előtt forgolódva megvilágosodtam. Visszaszaladtam a szekrényhez, majd az ágyhoz, mert elfelejtettem, hogy az összes többi ruha ott van. Kikaptam egy rövid farmer nacit és belebújtam. A fürdőszobában összefutottam Nórival. Ő nem tudott átöltözni, úgyhogy bedobta a kreatív énjét. Egy hatalmas ollóval levágta a farmerja szárát, fekete ingét is átszabta és a derekára görcsöt kötött, épp, hogy ne legyen kint a hasa. Nem rajongott a "mutogatomatestemet" ruhákért. És hogy őszinte legyek, a végére egész jó kis parti szettet rakott össze. A haját kiengedte, párszor végighúzta benne a fésűt, és bár csapzottan nézett ki, mégis illett hozzá. Olyan "laza,nemérdekelsemmi,csakjolakaroméreznimagamanélkül,hogykiöltöznék" cucc volt.
- Na milyen? - kérdezte a végül. A karját széttárta, majd lassan körbefordult.
- Nem rossz.
- Azta! Honnan van ez a felső? K*baszott jól nézel ki!
- Kösz.- átöleltük egymást, és valami nagyon erős, förtelmes szag csapta meg az orromat. Valami alkoholos. Azt tudtam, hogy a sörből már egy sincs, és a 10-ből 8-at ő ivott meg, de annak nem ilyen szaga van.- Basszus! Te mit ittál?
- Sört.- meredt rám zavarodottan mikor elengedett.
- Annak nincs ilyen erős szaga.
- Jaaa! Pálinkát.
- Mikor?
- Amikor elmentem jég krémért összefutottam pár haverral. És volt náluk 1-két üveg.- eltudtam képzelni milyenek azok a "haverok". Ismerem őket. Mivel én nem vagyok az ivás híve, és Nórinak szüksége volt pár barátra akik néha napján hajlandók berúgni vele, keresett párat. Na meg, a suliban is akadt belőlük elég.- De nem az én hibám! - mentegetőzött.- Ők beszéltek rá. Ott járkáltak előttem fel-alá az üveggel és az egyiket meghúztam egyszer.
- Egyszer?
- Na jó! Kétszer.
-Kétszer?
- Oké, oké. Háromszor.- felvontam az egyik szemöldökömet és a kezemet csípőre tettem. Kérdőn néztem rá, mert tudtam nem csak három volt az a három...- Jól van! Rendben! Nem számoltam....de több volt mint három.- tette hozzá. Dühösön ki dúrtam a tükör elöl és elkezdtem kifésülni hosszú, szőke tincseimet.
- Ez nem hiszem el! - vádalkoztam.
- Mi van? - kérdezte miközben megszédült és kénytelen volt belekapaszkodni az ajtófélfába.
- Mi? Az, hogy megint berúgtál! Nem igaz, hogy nem lehet enélkül bulizni.- kiviharzottam a fürdőből és ordibálva mentem a nappali felé.- Bezzeg a másik mindig legyen eszénél, hogy életben tudjon tartani! - a nappali szekrény sorában kutakodtam a felsőmhöz illő nyaklánc után.
- Hé hé, lányok! - szólt közbe Liam, de nem törődtem vele. Mind körénk álltak. Előkaptam a nyakláncot és, ideg beteg módra feléjük fordultam.
- Mi bajod van? Nem érezhetem magam jól az utolsó estén? - értetlenkedett komás barát nőm.
- Az a bajom, hogy még el se mentünk, te már s*gg részeg vagy! - vágtam az arcába.
- Hagyjad! - Niall közénk állt.
- Miért kell minden alkalommal ezt játszani? - kerültem ki Niall-t, majd újra Nóri arcába másztam.
- Miért érdekel, hogy be vagyok e rúgva agy se? - vágott vissza azonnal.
- Nem érdekelne ha csak annyit innál, hogy észnél maradj! Akkor nem kellene a hülye életeddel foglalkoznom állandóan! - amint kimondtam megbántam. Percekig csend volt. Mindenki Nóri válaszát várta.
- Asszem kihagyom ezt a bulit. Bocs srácok.

4 megjegyzés: